וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "מלאת תשוקה" ומאושרת: "אנחנו רעבים מאוד"

צ'אבי חגג את ה-1:2 על בטיס והחמיא לבאלדה, ראפיניה: "חשוב להשיג ביטחון בשלב הזה של העונה". וגם: העסקה שנפלה בגלל 18 שניות

קליפ שערי השבוע באירופה - 1.2.23/ספורט1

ברצלונה ממשיכה בדהירה שלה. הקטלאנים השיגו אמש (רביעי) ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 1:2 על בטיס, שהגדיל את הפער בפסגת הליגה הספרדית לשמונה נקודות - לפחות עד משחקה של ריאל מדריד מול ולנסיה הערב. ראפיניה (65) ורוברט לבנדובסקי (80) כבשו, אך לאיש המשחק נבחר דווקא אלחנדרו באלדה, שנמצא בכושר נהדר. ברצלונה סיימה את הסיבוב הראשון עם 50 נקודות, עם צעד נוסף אל עבר האליפות.

רומא הופתעה מול קרמונזה, פיורנטינה בחצי גמר הגביע האיטלקי
למרות החמצת פנדל כפולה של אמבפה: פ.ס.ז' ניצחה 1:3 במונפלייה
בדרך לזכייה שישית? מנצ'סטר יונייטד עלתה לגמר גביע הליגה

"זה היה משחק נהדר", אמר צ'אבי. "הצלחנו לכבוש, שיחקנו טוב מאוד במגרש קשה ולקחנו מהם את הכדור. אני שמח, לא רק בגלל התוצאה אלא גם בזכות היכולת. שלטנו במשחק, היינו רגועים וממוקדים, טובים בכנפיים ובמרכז. הקבוצה מאמינה, מלאה בתשוקה וביטחון. אנחנו מאוד רעבים". על איש המשחק באלדה אמר המאמן: "יש לנו שלושה מגנים שמאליים מצוינים. באלדה כל כך צעיר ואנרגטי, הוא נתן הופעה גדולה. זה תענוג לראות אותו משחק".

ראפיניה, שכבש את השער הראשון, הוסיף: "התחושות טובות. אנחנו עובדים קשה והתוצאה היא הנקודות שאנחנו משיגים. זה חשוב להשיג ביטחון בשלב הזה של העונה. ידענו שיהיה משחק קשה, בטיס קבוצה טובה, ולשמחתי לא היינו צריכים לסבול הרבה בשביל הניצחון הזה".

עוד בוואלה!

המותג "קלאסיקו" עבר רשמית לבעלות של ברצלונה וריאל מדריד

לכתבה המלאה

והיתה גם פאשלה לברצלונה לפני סגירת החלון. המנהל המקצועי מתאו אלמני הודה כי קבוצתו ניסתה לצרף את סופיאן אמרבאט, וכבר היתה על סף צירופו של המגן של לוס אנג'לס גלקסי ונבחרת מקסיקו חוליאן אראוחו - אך העסקה נפלה ברגע האחרון: "היה הרבה בלבול בעסקה הזאת. טעות במחשב מנעה מאיתנו להשלים אותה בזמן ואנחנו מנסים להבין למה זה קרה. איחרנו ב-18 שניות, נראה מה פיפ"א תגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully