וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החמצת פנדל כפולה של אמבפה: פ.ס.ז' ניצחה 1:3 במונפלייה

הכוכב הצרפתי גם נפצע אחרי הפספוס המביך, אבל פביאן, מסי והילד בן ה-16 זאיר-אמרי סידרו ניצחון. לאנס איבדה את המאזן הביתי המושלם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נערך במלואו הערב (רביעי), כאשר פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 בחוץ את מונפלייה והגדילה את יתרונה בפסגה לחמש נקודות. מארסיי עלתה למקום השני בזכות 0:2 בנאנט ועקפה את לאנס שהפסידה לראשונה העונה בבית - 1:0 לניס.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
לא נהנה הפעם. קיליאן אמבפה/רויטרס

מונפלייה - פריז סן ז'רמן 3:1

קיליאן אמבפה עבר ערב מסויט בסטאד דה לה מוסון, אבל האלופה נמנעה מהפסד חוץ שלישי רצוף ואפילו הגדילה את יתרונה בפסגה בעקבות המעידה של לאנס. ניימאר הפצוע ומרקו וראטי המורחק חסרו לכריסטוף גאלטייה, שקיבל בחזרה את נונו מנדס וציפה לתוצרת מליאונל מסי ואמבפה. כוכב נבחרת צרפת יכול היה לחגוג שער מהיר אחרי שסרחיו ראמוס נתפס ברחבה, אבל כמו במפגש הקודם עם מונפלייה החמיץ מהנקודה הלבנה. השוער בנז'מן לקונט הדף פעם אחת, השופט קבע פנדל חוזר ואותו שלח אמבפה אל הקורה (עם נגיה קלה של השוער) ואז גם החמיץ ברשלנות את הריבאונד מול שער חשוף (10). בחלוף 10 דקות הוא גם נפל לא טוב ונאלץ לצאת, כשבספסל נותרו מודאגים נוכח העובדה שהמפגש עם באיירן מינכן בליגת האלופות נמצא מעבר לפינה (בעוד שבועיים).

פ.ס.ז' איבדה גם את סרחיו ראמוס בגלל פציעה, ראתה איך השופט פוסל שער של מסי ואז גם אחד של אשרף חכימי שהפציץ לחיבורים, אבל בדקה ה-55 נרגעה מעט. ויטיניה הכניס כדור לרחבה, חכימי נעצר אצל לקונט והמחליף הוגו אקיטיקה נגח לעבר פביאן רואיס שהמשיך מקרוב אל הרשת וחגג שער ראשון בליגה הצרפתית. הקשר הספרדי צבר ביטחון ובדקה ה-72 בישל באומנות למסי, בין רגליו של שחקן אחד ובמרווח בין שלושה אחרים, כשאלוף העולם לא התקשה לכבוש את התשיעי שלו העונה בליג 1. שטות של חואן ברנאט המחליף, עם עקב מיותר ליד הרחבה, עלתה לאלופה בשער מצמק של ארנו נורדן המחליף, שסובב יפה לרשת של ג'אנלואיג'י דונארומה בדקה ה-89, אבל הילד בן ה-16 ווארן זאיר-אמרי חגג שער ראשון בבוגרים בתוספת הזמן וסגר עניין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ווארן זאיר-אמרי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער עם ליאונל מסי. רויטרס
הכובש הצעיר בתולדות פריז סן ז'רמן. ווארן זאיר-אמרי עם ליאונל מסי/רויטרס

נאנט - מארסיי 2:0

אחרי שרצף הניצחונות שלה נעצר על ידי מונאקו בשבת (1:1 ביתי), מארסיי ידעה לקחת את הנקודות בסטאד דה לה בוז'ואר. זה לא היה קל כלל וכלל, והשער הראשון היה גול עצמי חסר מזל של ז'ואאו ויקטור, שהחליק על הכדור בניסיון לעצור את ג'נגיז אונדר וכבש לשערו בדקה ה-57. עזדין אונאחי, קשר נבחרת מרוקו שהצטיין במונדיאל, נכנס בדקה ה-74 להופעת הבכורה ובתוספת הזמן כבר מצא את הרשת אחרי שהיתל פעמיים בבלם המקומי אנדריי ז'ירוטו.

עזדין אונאחי שחקן מארסיי. רויטרס
כבר החל לספק את הסחורה. עזדין אונאחי/רויטרס

לאנס - ניס 1:0

הקבוצה היחידה שהחזיקה במאזן ביתי מושלם בחמש הליגות הבכירות באירופה, נעצרה בניסיון ה-11 שלה. אחרי 10 מ-10 עד כה, לאנס נתקלה בקספר שמייכל ובקורה, לא הצליחה לכבוש וירדה מנוצחת. גאטן לאבורד הכריע בדקה ה-57 אחרי בישול של אנטואן מנדי, וניס ממשיכה להשתפר עם המאמן הזמני דידייה דיגאר.

שחקני ריימס חוגגים עם פולארין באלוגון (מימין). DENIS CHARLET/AFP, GettyImages
איזה מהפך של ריימס. פולארין באלוגון/GettyImages, DENIS CHARLET/AFP

ריימס - לוריין 2:4

הרצף המדהים של וויל סטיל עומד כבר על 15 משחקים ללא הפסד. אחרי השוויון הדרמטי בתוספת הזמן בפריז, הפעם ריימס שלו ידעה להיחלץ מפיגור 2:0 בהפסקה בזכות שלושער של פולארין באלוגון. אנזו לה פה (10) ואיברהימה קונה (36) סידרו יתרון מבטיח לאורחת, אבל המושאל מארסנל צימק בפנדל (44), קאמורי דומביה בן ה-19 השווה (51) ואז באלוגון השלים שלושער (61 ו-64) ועלה לפחות זמנית לראש טבלת המבקיעים בליגה עם 14 שערים.

משחקים נוספים

מונאקו - אוקזר 2:3
למונאקו: וויסאם בן ידר (11), אליאס בן סגיר (30), ברל אמבולו (82). לאוקזר: מאתיס אבלין (68), נונו דה קוסטה (84)

ראן - שטרסבורג 0:3:
לראן: אמין גואירי (3 ו-21), דזירה דואה (51)

ליון - ברסט 0:0

טולוז - טרואה 1:4
לטולוז: תייס דאלינגה (16), פארס שעיבי (36), ברנקו ואן דן בומן (55 בפנדל), אדו אונאיוו (88). לטרואה: מאמה באלדה (12 בפנדל)

אנז'ה - אז'קסיו 2:1
לאנז'ה: עבדאללה סימה (13). לאז'קסיו: מוסא סומאנו (65), מונעים אל אידריסי (90+4)

ליל - קלרמון 0:0

המחזור ה-22 ייצא לדרך כבר ביום שבת וייפתח עם המפגש בין פריז סן ז'רמן לטולוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully