וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא הופתעה מול קרמונזה, פיורנטינה בחצי גמר הגביע האיטלקי

נועלת הטבלה באיטליה אמנם ללא ניצחון בליגה, אך לאחר שהדיחה את נאפולי בסיבוב הקודם, המשיכה עם 1:2 מדהים מול מוריניו ושחקניו משערים של דסרס (28) וצ'ליק (49, עצמי), בלוטי (90+4) צימק. הסגולים נקמו בטורינו על ההפסד בליגה עם 1:2

שלב רבע גמר הגביע האיטלקי המשיך הערב (רביעי) עם עלייתן של פיורנטינה וקרמונזה המפתיעה לחצי הגמר, זאת לאחר שאינטר גברה אתמול על אטאלנטה במשחק המוקדם של הסיבוב.

סיריל דסרס, קרמונזה. GettyImages
הימם את האולימפיקו. דסרס/GettyImages

רומא - קרמונזה 2:1

ז'וזה מוריניו ושחקניו ציפו למפגש קל מול נועלת הטבלה שלא הצליחה לנצח אפילו פעם אחת העונה במסגרת הליגה. דווקא בגביע, העולה החדשה הצליחה להפתיע את נאפולי החזקה עם ניצחון דרמטי בפנדלים. הג'אלורוסי שהפסידו לתכולים במחזור שעבר, קיוו לעבור את המשוכה הפשוטה יחסית, אך בדקה ה-28 סיריל דסרס כבש מהנקודה הלבנה והעלה את קרמונזה ליתרון מפתיע. ארבע דקות לתוך פתיחת המחצית השנייה, כדור רוחב של דויד אוקרקה שעלה מהספסל פגע בזקי צ'ליק והעניק יתרון כפול ומבטיח לאורחת.

רומא המשיכה ללחוץ עד הסיום, והמאמן הפורטוגלי הכניס למשחק את טמי אברהם ופאולו דיבאלה בניסיון למצוא את הרשת של העולה החדשה, ובתוספת הזמן (90+4) החלוץ האנגלי מצא את אנדראה בלוטי שכבש מתוך הרחבה את השער המצמק, אך זה לא הספיק. ניצחון מדהים של קרמונזה בבירת איטליה בדרך למפגש מול פיורנטינה בחצי גמר הגביע האיטלקי.

בריאן כריסטנטה, רומא. GettyImages
הדחה מביכה עבור רומא. כריסטנטה/GettyImages

פיורנטינה - טורינו 1:2

הסייחים הגיעו לפירנצה, שם ניצחו 0:1 לפני כשבוע וחצי במסגרת הליגה האיטלקית, אך הפעם נכנעו לסגולים והודחו ברבע גמר הגביע. לוקה יוביץ' (64) נגח את היתרון של פיורנטינה, ג'ונתן איקונה כבש מתוך הרחבה את השני (89) בדרך לחצי הגמר, שם ייפגשו את קרמונזה המפתיעה בקרב על כרטיס לגמר הגדול.

ג'ונתן איקונה, פיורנטינה. GettyImages
שער מאוחר שהכריע את ההתמודדות. איקונה/GettyImages

שלב רבע הגמר יושלם מחר (חמישי, 22:00, ספורט1) עם המשחק בין יובנטוס ללאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully