וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "היינו מרוכזים וחדים, היו שלוש הופעות בכורה טובות"

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 22:09

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה מה-0:4 על עפולה ומהספתח של בורודין, סילבה ועדי. ניקולאסקו: "חיכיתי לגול הזה". ויזינגר: "לא היינו צריכים להתפרק ככה"

תקציר גביע המדינה: הפועל עפולה - בית"ר ירושלים 4:0/ספורט1

בית"ר ירושלים עם רגל וחצי בחצי גמר גביע המדינה. הצהובים-שחורים הביסו הערב (רביעי) 0:4 את הפועל עפולה בחוץ, במשחק הראשון מבין שניים, כשטרזייה תומא (11), יון ניקולאסקו (63), אבישי כהן (73) ובר כהן (103) השתתפו בחגיגת השערים. יוסי אבוקסיס יכול להיות מרוצה, גם מהופעות הבכורה של הזרים החדשים מיגל סילבה והבלם סרגיי בורודין. גם תמיר עדי פתח, בבכורה המחודשת שלו, כאשר גריגורי מורוזוב ופרד פריידיי יצטרפו לאימונים רק מחר.

"עשינו את זה בצורה טובה, אמרתי לשחקנים שיש פה שתי מחציות", סיכם יוסי אבוקסיס. "מזג האוויר לא היה פשוט, אני שמח שעשינו את העבודה כמו שצריך. ברוב המשחק היינו מרוכזים וחדים, אני שמח מאוד מהתוצאה ועכשיו חושבים על שבת".

על שחקני הרכש שלו אמר המאמן: "שלושתם עשו הופעת בכורה טובה, כולם עשו עבודה טובה. לא ספגנו, תמיר היה מעורב בגול השני, כל הקבוצה עשתה את העבודה".

יון ניקולאסקו, שחזר לכבוש אחרי ארבעה משחקים: "התחושה מדהימה, חיכיתי לגול הזה. התאמנתי קשה ואני שמח שהבקעתי. אני רוצה להודות לאוהדים שתמכו בי ושרו לי גם אחרי ההחמצה הגדולה שלי היום. תודה להם. בכדורגל הכול יכול לקרות, נשחק בגומלין כמו ששיחקנו היום. השחקנים החדשים שיחקו טוב, אני שמח שבאו ומקווה שיעזרו לנו להשיג את המטרות. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון ולזכות בגביע".

כניסה לנשים וילדים והרחקה משישה משחקים לניסנוב: העונשים מהדרבי
עידן ורד בהפועל פתח תקוה, קפילוטו בנס ציונה, ערן לוי בליגה ב'
רארש איליה חתם במכבי תל אביב: "זוכר את האווירה בבלומפילד"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, ירדן שועה. מאור אלקסלסי
קלי קלות. הירושלמים חוגגים/מאור אלקסלסי
ירדן שועה עם יון ניקולאסקו שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
שמח לשבור בצורת. ניקולאסקו עם שועה/מאור אלקסלסי

שחר ויזינגר, מאמן הפועל עפולה: "מחצית ראשונה הייתה די שקולה, עוד היה לנו סיכוי להשוות. לא היינו צריכים להתפרק ככה במחצית השנייה. יש לנו שלושה משחקים ליגה עכשיו, ננסה להשתחל לפלייאוף העליון. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. המחצית השנייה לא הייתה טובה, במיוחד מבחינה הגנתית. ספגנו גולים קלים מדי, אבל נלמד ונתקן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully