וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי רוצה לשחק שוב עם לברון, דונצ'יץ' מצא חומר בערה חדש

לאחר הניצחון על הלייקרס, הילל כוכב ברוקלין: "אני רק רוצה ליהנות מההצגות שלו, הלוואי ואוכל שוב לשחק איתו". הסלובני התעמת עם עוזר מאמן דטרויט וקלע 53 נקודות: "זה דרבן אותי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס קיבלו מנוחה הלילה (בין שני לשלישי), וראו כיצד הלייקרס מפסידים 121:104 בברוקלין. בסיום המשחק, התפנה קיירי אירווינג להלל את חברו לקליבלנד לשעבר, קינג ג'יימס. "נתנו את המפתחות של כל ה-NBA לילד בן 18, ועכשיו הוא בן 38 ועדיין שולט", אמר הרכז, שסיים עם 26 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וסייע ללברון לזכות באליפות ב-2016.

"אני לא חושב שזה צריך להפתיע מישהו", הוסיף אירווינג. "צריך לברך אותו ולחגוג אותו כמה שרק אפשר, ולהמשיך ליהנות מההופעות שלו, כי זה לא יימשך עוד המון זמן. כל עוד הוא ממשיך לשחק, אני רוצה ליהנות מההצגה. הלוואי שהיתה לי הזדמנות לשחק איתו שוב, אבל מי יודע מה יקרה בהמשך?"

בשיא שלו: 25 נקודות לדני אבדיה בניצחון וושינגטון
בוושינגטון שיבחו את אבדיה: "אני משתפר מדי משחק"
יאניס שוב הדהים: "השחקן הטוב בעולם". השופטים הודו: לברון קופח

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. רויטרס
רק רוצה ליהנות ממה שנשאר. קיירי/רויטרס

לברון מעמיד העונה ממוצעים של 30.2 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-7.1 אסיסטים למשחק, וישבור בשבועות הקרובים את שיא הנקודות של קארים עבדול ג'באר. את קיירי כל זה לא מפתיע. "ראיתי את כל הדברים הללו כששיחקנו יחד. היכולות שלו להכין את עצמו מנטלית, רוחנית, משחק, משחק, יום אחר יום. כל העיניים עליו. זה לא קל להיות לברון ג'יימס, אבל הוא התמודד בצורה יוצאת דופן".

אמש שיבח גם את דוראנט את יריבו, ואמר: "זה מעורר השראה לראות. הוא בעונתו ה-20, הוא בן 38, הוא עבר כל כך הרבה. צריך פשוט להצדיע לו".

עוד בוואלה!

לוקה דונצ'יץ' חזר עם 53 נקודות, גולדן סטייט ניצחה את OKC

לכתבה המלאה

לוקה דונצ'יץ' המשיך בשלו גם הלילה, כשהמטיר 53 נקודות על הראש של דטרויט והוליך את דאלאס ל-105:111 לא פשוט. הסלובני הפך לשחקן הרביעי ב-50 השנים האחרונות שרושם ארבעה משחקים של 50 נקודות או יותר בחצי הראשון של העונה, כשקדמו לו מייקל ג'ורדן, קובי בריאנט וג'יימס הארדן. היתה זו הפעם החמישית בקריירה שהוא קולע 50 נקודות או יותר - רק ריק בארי רשם יותר משחקים כאלה עד גיל 24 (7).

"קשה לשמור עליו", הודה המאמן המפסיד דוויין קייסי. "הוא נתקל בך עם הגוף שלו, קולע, מגיע לקו, או לוקח זריקות קשות לשלוש. עשינו עבודה יחסית טובה עליו". חלק מהעבודה הזו כללה גם טראש טוק: לקראת הסיום, ניגש דונצ'יץ' אל עבר מאמן היריבה ג'רום אלן, והחליף איתו דין ודברים. "הוא עקץ אותי מהרבע הראשון", אמר הכוכב. "אם מדברים איתי, אני אדבר בחזרה. אין לי בעיה, זה כדורסל. זה דרבן אותי, זה בטוח".

קייסי נשאל על העימות הזה ואמר: "זה שום דבר, שום דבר. כבר ראיתי הרבה יותר גרוע. אימנתי את גארי פייטון וקווין גארנט. לוקה תחרותי מאוד, אני מאוד אוהב את זה ואני אוהב איך שהגבנו. לא חששנו ממנו, אבל הכל בסדר, לא היה שום דבר מלכולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully