וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון שיבחו את אבדיה: "אני משתפר מדי משחק"

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 9:24

הישראלי המשיך את הנסיקה שלו עם שיא קריירה: "לומד להשתמש בגוף שלי, זה רק גורם לי לרצות להיות רעב יותר". בתקשורת ניתחו את השיפור ההתקפי, פורזינגיס: "כשהוא משחק ככה, אנחנו קבוצה אחרת". צפו באבדיה חוגג עם חבריו את הניצחון ומקבל את "חגורת ההגנה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

דני אבדיה יזכור עוד הרבה זמן את המשחק שלו הלילה נגד סן אנטוניו. הישראלי, שפשוט פורח מאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללוס אנג'לס לייקרס ופינה לו יותר דקות, רשם שיא קריירה של 25 נקודות והוליך את הוויזארדס לניצחון שישי רצוף (הרצף הארוך ביותר בכל ה-NBA) עם 106:127 מוחץ אצל סן אנטוניו של גרג פופוביץ'. אבדיה אומנם החל את המשחק על הספסל אבל קיבל 33 דקות, יותר מכל שחקן בקבוצה שלו והצדיק את הקרדיט שהוא קיבל על הפרקט. אבדיה החטיא את שתי הזריקות הראשונות שלו, אבל מאז קלע את כל 10 הזריקות הבאות וגם הוסים 9 ריבאונדים.

"לילה מעולה, החברים לקבוצה עזרו לי המון, אני מרגיש שרוצים את הטוב ביותר בשבילי", אמר אבדיה לאחר המשחק, "אמשיך להיות אגרסיבי, ולנצל את הפיזיות והיתרונות שלי על המגרש. KP (פורזינגיס) הוא כמו אח בשבילי, אנחנו מדברים המון, הוא תמיד שם כשצריך ואני מקווה שנמשיך בחברות בינינו".

"הרצף נגמר", הוסיף אבדיה שהתייחס לרצף ההפסדים שהיה לוושינגטון בסן אנטוניו, "זה כיף לתת משחק טוב ושיהיה לי חלק בזה. אני חושב שכולם עשו עבודה ממש טובה. כשאנחנו מניעים את הכדור בצורה כזו, אנחנו קבוצה מאוד מסוכנת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"אני לומד איך להשתפר. אמרו לי שאני צריך להשתמש בצורה נכונה יותר בגוף שלי", הוסיף אבדיה, "עבדתי הרבה בחדר כושר ולמדתי איך לנצל את הגודל שלי. יהיו לי בעתיד עוד מהלכים. כרגע אני אוהב מאוד את ההתקדמות שלי ומקווה שזה יימשך". ואבדיה אכן מתקדם ומאז שהאצ'ימורה עזב הוא עומד על ממוצעים של 16.3 נקודות ב-58 אחוזים מהשדה וגם 9.5 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות.

הישראלי זכה לאחרונה לכינוי חדש - "טורבו". ההסבר, כך מתברר, מגיע מהמשחק NBA2K, כשמונטה מוריס שיחק מול הישראלי אחד-על-אחד, טען שהוא משחק כמו במשחק המחשב, "רק עם טורבו וריבוע". אבדיה נשאל על כך ואמר: "הם התחילו לקרוא לי טורבו, כנראה שעשיתי הרבה מהלכי טורבו". הפורוורד הוסיף ואמר: החבר'ה נותנים לו ביטחון, הם ממש רוצים שאצליח ואהיה אגרסיבי. מאז הכינוי הזה אני יותר אגרסיבי, אני פשוט נהנה וזה הדבר הכי חשוב. אני מרגיש שאני משתפר מדי משחק ורוצה להמשיך לעבוד על המשחק שלי ולהשתפר. זה הופך אותי ליותר רעב".

בתקשורת בוושינגטון שיבחו את אבדיה וכתבו: "הוא נראה כמו בנאדם חדש ושחקן אחר במשחקים האחרונים מאז שהאצ'ימורה עזב. ללא קשר למספרים, אבדיה מתנהג אחרת בהתקפה. הוא לא חושש לחדור ויש לו הרבה יותר ביטחון בתפקיד שלו בקבוצה".

ב-NBC נכתב: "ההתקפה של אבדיה נראית אחרת, הוא מגיע לצבע באופן יותר רציף ומראה יותר יצירתיות ביכולות הסיום שלו. הוא מנסה זריקות שלא ניסה בעבר, וזה עובד".

קריסטאפס פורזינגיס, אחד מחבריו הטובים ביותר של אבדיה בקבוצה, נשאל על היכולת של הישראלי ואמר: "זה לא רק הטרייד. הוא לאט לאט הלך לכיוון הזה, הדברים עובדים לו, הוא מבין את המשחק ומבין במה הוא טוב, אני כל כך נרגש עבורו. האנרגיה שלו מדבקת, ובכל פעם שהוא טוב אנחנו קבוצה אחרת".

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. Ronald Cortes, GettyImages
"נראה כמו שחקן אחר". אבדיה/GettyImages, Ronald Cortes

הפעם האחרונה שוושינגטון ניצחה בסן אנטוניו עד הלילה היתה ב-1999 - לפני שאבדיה נולד. ב-NBC הוסיפו וכתבו: "דני הראה יכולות מגוונות ליד הטבעת שלא ראינו ממנו מעולם. הוא פשוט לא הסכים שיעצרו אותו, דהר לטבעת וקלע 16 נקודות בצבע - שיא קריירה. הוא הרבה יותר אסרטיבי כשהכדור בידיים שלו לאחרונה, הוא מוצא מרווחים בהגנות ומשתמש בטאץ' המרשים שלו ליד הטבעת. זה היה שיא קריירה, אבל אולי גם סימן לקראת מה שמצפה לנו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully