וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא שלו: 25 נקודות לדני אבדיה בניצחון וושינגטון

הישראלי רשם שיא קריירה והוליך את וושינגטון לניצחון שישי רצוף עם 106:127 אצל סן אנטוניו. אבדיה קלע באחוזים נפלאים של 10 מ-12 מהשדה והוסיף גם 9 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה וחסימה. עומד על ממוצע של 16.3 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

דני אבדיה לא עוצר: שחקנה הישראלי של וושינגטון רשם הלילה (בין שני לשלישי) שיא קריירה חדש ב-NBA והוליך את קבוצתו לניצחון שישי ברציפות, 106:127 מוחץ בסן אנטוניו. אבדיה רשם שיאי קריירה של 25 נקודות באחוזים נפלאים של 10 מ-12 מהשדה והוסיף גם 9 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה, חסימה ושני איבודים. אבדיה החטיא את שתי הזריקות הראשונות שלו, כך שלמעשה הוא רשם 10 קליעות רצופות במשחק הזה ללא החטאה ולא בכדי הוא קיבל הכי הרבה דקות משחק בקבוצתו (33) זאת למרות שהוא החל את המשחק על הספסל.

אבדיה המשיך למעשה את המומנטום האדיר שלו מאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללייקרס ובארבעת המשחקים האחרונים שלו הוא עומד על ממוצעים של 16.3 נקודות ב-58 אחוזים מהשדה וגם 9.5 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
לוהט. אבדיה/רויטרס

עד כמה היה משמעותי הניצחון הזה? סן אנטוניו אומנם קבוצה חלשה, אבל הניצחון הזה קטע רצף של 22 הפסדים מול היריבה מטקסס ואבדיה היה בורג מרכזי מאוד בניצחון הזה. בראדלי ביל הוסיף 21 למנצחים בעוד שקריסטאפס פורזינגיס חזר עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים. וושינגטון, שעלתה למאזן של 26:24 וטיפסה למקום התשיעי במזרח, הפסידה את הרבע הראשון, אבל התפוצצה בשני, הובילה 55:63 ולא שמטה יותר את היתרון שלו. קלדון ג'ונסון קלע 26 שלא עזרו לקבוצה של גרג פופוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully