וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנקו ברבע האחרון: מכבי תל אביב הפסידה בברצלונה 83:78

הצהובים ביצעו מהפך מרשים ברבע השלישי וכבר הוליכו בהפרש דו ספרתי, אבל קפאו בדקות ההכרעה. 6:35 דקות בלי נקודות סייעו לברצלונה לרוץ 0:14 ולהשאיר את הניצחון בפלאו בלאוגרנה. מכבי עם מאזן חוץ 10:2

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שלישי) לברצלונה 83:78 במחזור ה-22 ביורוליג ומאזן החוץ שלה במפעל היבשתי עומד כעת על 10:2. הצהובים דווקא נראו טוב במשך כמה דקות הערב בפלאו בלאוגרנה, אבל הן היו קצרות מדי. למרות יתרון מבטיח ברבע השלישי, החבורה של עודד קטש פשוט קפאה ברבע האחרון. הצהובים לא קלעו במשך 6:35 דקות שבהן ברצלונה יצאה לריצת 0:14, ביצעה מהפך והשאירה את הניצחון בבית.

מכבי לא נתנה לברצלונה לברוח במחצית הראשונה בה פיגרה לכל אורכה וברבע השלישי ביצעה מהפך וכבר עלתה לפלוס 10. בדקות הללו ווייד בולדווין הצטיין, ג'יילן אדאמס צלף והצהובים ייצרו נקודות כמעט בכל התקפה. ברצלונה איבדה ביטחון ונראתה עצבנית, אבל בהפסקה הקצרה בין הרבע השלישי לרבע הרביעי הרוח שינתה כיוון לחלוטין. ב-10 הדקות האחרונות מכבי נראתה מבוהלת וברצלונה שיחקה בתבונה, ביצעה עצירות והמשיכה עד הניצחון.

קלעו לברצלונה: קורי היגינס 15, רוקאס יוקובאיטיס 14, ניקולה מירוטיץ' 11 ו-9 ריבאונדים, יאן וסלי 10, תומאש סטוראנסקי 9, אלכס אברינאס 8, ניקו לפרוביטולה ומייק טובי 5 כ"א, סרטאץ' שאנלי וניקולה קאליניץ' 3 כ"א.

קלעו למכבי תל אביב: ג'יילן אדאמס 20, ווייד בולדווין 15 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 איבודים, ג'רל מרטין ודארון היליארד 11 כ"א, בונזי קולסון ורומן סורקין 7 כ"א, סולימאן בריימו 4, ג'ון דיברתולומאו 2, ג'וש ניבו 1.

ניקו לפרוביטולה שחקן ברצלונה, מול ג'יילן אדאמס, מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
אדאמס ומכבי רוצים לשפר את מאזן החוץ/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

רבע 1

ברצלונה עלתה ל-2:7, אבל מרטין ובולדווין כפו שוויון מהיר והדקות הבאות היו צמודות. שלשות של לפרוביטולה וסטוראנסקי עזרו לקטלאנים לייצר יתרון, אבל לא לברוח. באותו שלב מכבי רדפה אחרי המארחת ונשארה קרובה הודות לעבודה טובה בהגנה, כשבסיום הרבע התוצאה היא 15:20 לברצלונה.

עוד בוואלה!

"הרכש הראשון של ריאל מדריד לעונה הבאה: לורנזו בראון חתם"

לכתבה המלאה

רבע 2

ניהול מוצלח של בולדווין ופעולות חיוביות של סורקין בשני צדי המגרש, עזרו למכבי תל אביב להישאר בתמונה גם בתחילת הרבע השני (23:21). שלשה העלתה את ברצלונה ל-25:30 ושתי הקבוצות ירדו לפסק זמן, ממנו היריבה חזרה חדה יותר. החבורה של שאראס הגדילה את ההפרש, הצהובים איבדו ריכוז וכבר פיגרו 39:28, אבל חזרו בזכות טעויות של וסלי, כששלשה על היליארד על הבאזר קובעת 37:41 לברצלונה במחצית.

ניקו לפרוביטולה שחקן ברצלונה, מול ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
בולדווין מול לפרוביטולה/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

רבע 3

5 נקודות רצופות בפתיחת המחצית השנייה העלו את מכבי ליתרון 41:42 וסורקין הוסיף ליי אפ שהעמיד את הריצה הצהובה על 0:10 (כולל ברבע הקודם). שלשה של מירוטיץ' אמנם העירה את ברצלונה, אבל לא מספיק מבחינתה. אדאמס ובולדווין המשיכו להוביל ומכבי עלתה ל-46:51 ובהמשך ל-51:58. האורחת קלעה בכל התקפה, ברצלונה נראתה לחוצה ובסיום הרבע השלישי התוצאה הייתה 62:67 למכבי תל אביב.

רבע 4

ברצלונה התחילה את הרבע האחרון עם הרבה התלהבות ואנרגיה והצליחה להקטין ל-70:66. בשלב הזה החלה מלחמת חפירות בה מירוטיץ' נטל את המושכות תוך שהוא מוריד את הפיגור של ברצלונה ל-74:73 בלבד. מרטין החטיא שלשה בצד השני, היגינס צלף מחוץ לקשת והמארחת עלתה ל-74:78 עם ריצת 0:10. קטש הזעיק פסק זמן שלא עזר ומכבי פשוט לא הצליחה לייצר אפילו נקודה אחת במשך 6:35 דקות (!). בזמן הזה הריצה של ברצלונה גדלה ל-0:14 והמקומיים המשיכו לניצחון 78:83.

במחזור ה-23 של היורוליג (חמישי, 21:30) מכבי תל אביב תמשיך למשחק החוץ השני בספרד כשתתארח אצל ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully