וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרכש הראשון של ריאל מדריד לעונה הבאה: לורנזו בראון חתם"

דיווח בספרד: כוכב מכבי תל אביב, שיכול להשתחרר מחוזהו אצל הצהובים בתום העונה עבור כמיליון דולר, יעבור לבירת ספרד בתום העונה בחוזה לשנתיים. ישתכר כ-1.2 מיליון דולר בכל עונה וצפוי לשמש כרכז הפותח של הבלאנקוס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

מכבי תל אביב אחראית לגניבה הגדולה של הקיץ האחרון, כאשר הצליחה לשים את ידה על לורנזו בראון, אבל כנראה שהכוכב הגדול של הצהובים לא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. באתר "matealaro" דווח היום (שלישי) כי בראון כבר חתם על חוזה בריאל מדריד לעונה הבאה.

"ריאל מדריד בעיצומה של העונה ונלחמת על זכייה בכל התארים, אבל חושבת כבר על העונה הבאה וזו הסיבה שכבר חתמה עם לורנזו בראון על חוזה שלפיו הוא יצטרף לשנתיים מיד לאחר סיומה של עונת 2022/23", נכתב בדיווח. כידוע, לבראון אופציית יציאה מהחוזה במכבי תל אביב תמורת כמיליון דולר.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ייפרד בתום העונה? לורנזו בראון/קובי אליהו

בראון הוזכר כמועמד לריאל מדריד גם בקיץ האחרון, אבל בסופו של דבר נחת במכבי תל אביב ולאחר מספר שבועות היה מכוכבי היורובאסקט שהסתיים בזכייה שלו ושל נבחרת ספרד. עוד נכתב כי בראון ישתכר כ-1.2 מיליון דולר בכל אחת משתי העונות הבאות והוא צפוי להיות הרכז המוביל של הבלאנקוס, גם לאור הספקות באשר לנייג'ל וויליאמס-גוס, סרחיו רודריגס וקרלוס אלוסן הפצוע. בנוסף, צוין כי הגעתו הצפויה של בראון אינה מונעת בהכרח את הניסיון להחזיר גם את פקונדו קמפאסו.

נזכיר כי בימים אלו בראון פצוע ונעדר ממשחקי מכבי תל אביב, אך בתקווה ישוב בעוד כשבועיים לפעילות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully