וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון בצמרת יצרני הנקודות ביורוליג: "הוא נכנס למוד MVP"

רכז מכבי תל אביב צמוד לואסיליה מיציץ' בייצור נקודות ואסיסטים. במדריד נכנסו לכוננות ספיגה לקראת שישי: "לורנזו יגרום לסבל"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.1/ספורט1

מכבי תל אביב אמורה לקבל בחזרה הערב (שלישי, 17:30) את ווייד בולדווין שמתאושש מפציעה, אבל לקראת המשחק הבא מול ריאל מדריד ביום שישי, היא בונה בעיקר על המומנטום של לורנזו בראון. כוכב הצהובים מציג יכולת מצוינת לאחרונה, וזה בא לידי ביטוי גם במספרים ובסטטיסטיקות מתקדמות.

בעמוד הטוויטר "Basket Data Scouting" פרסמו אתמול שורה של נתונים בנוגע ליצרני הנקודות הטובים ביורוליג - אלו ששווים לקבוצות שלהם הכי הרבה נקודות בסך הכל, בין אם בייצור נקודות לעצמם, או באמצעות אסיסטים. באופן לא מפתיע, בראון ניצב בצמרת הגבוהה של הרשימה, צמוד-צמוד למדורג ראשון ואסיליה מיציץ', כוכב אנאדולו אפס.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
המספרים מוכיחים כמה הוא דומיננטי. לורנזו בראון/GettyImages, Roberto Finizio

בראון מייצר למכבי תל אביב 32.9 נקודות למשחק, בעוד מיציץ' עומד על 33.0. בראון אף מדורג במקום השלישי ביורוליג בייצור נקודות כתוצאה מאסיסטים, עם 14.8 למשחק - מתחת למיציץ' ולקוסטאס סלוקאס (16.3).

ריאל מדריד, שעל פי הדיווחים בספרד מעוניינת בבראון לעונה הבאה, מחכה לו בשישי ובספרד יש כבר מי שחושש. כתב האתר "DAZN" כתב אמש אחרי ההפסד של הבלאנקוס לברצלונה בקלאסיקו: "ביום שישי מכבי מגיעה, עם לורנזו בראון במוד MVP". באחד האתרים בספרד אף הזהירו: "הקבוצה של צ'וס מתאו עומדת לסבול הרבה מלורנזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully