וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "ההפסדים למכבי בבית? זו צריכה להיות מוטיבציה נוספת"

מאמן ברצלונה דרוך לקראת אירוח הצהובים, שניצחו אצלו בשנתיים האחרונות: "אם אתה נכנס לרצף שלילי ביורוליג, אתה יכול לשלם ביוקר". סטוראנסקי: "היכולות האישיות שלהם מסוגלות להכריע משחקים"

תקציר: ברצלונה - בילבאו 78:88/ספורט1

מכבי תל אביב מחזיקה במאזן החוץ הגרוע ביותר ביורוליג ותרצה לשפר אותו מחר (שלישי, 21:30), אבל גם עבור ברצלונה, שתארח את הצהובים, מדובר במשחק קריטי לאור העובדה שהקטלאנים הפסידו בשלושה מחמשת המחזורים האחרונים במפעל. שני הביקורים האחרונים של מכבי תל אביב בפלאו בלאוגרנה הסתיימו בניצחון, כולל ה-80:104 בעונה שעברה, בו ספגה בארסה את הכמות הכי גבוהה ב-287 משחקי יורוליג ביתיים מאז תחילת המילניום.

מאמן הקטלאנים, שרונאס יאסיקביצ'יוס, התייחס לשני ההפסדים הביתיים מול המכבים: "האמת שאפילו לא דיברנו על זה, יש כל כך הרבה משחקים שאתה מאבד את הספירה. זו צריכה להיות מוטיבציה נוספת בשבילנו. גם הפסדנו במשחק היורוליג האחרון, ואם אתה נכנס לרצף שלילי אתה יכול לשלם על זה ביוקר. באה אלינו קבוצה עם נשקים מאוד ברורים, שנלחמת על מקום בפלייאוף. זה יהיה תובעני כמו תמיד".

תומאס סטוראנסקי, ברצלונה. Fran Santiago, GettyImages
לא מקל ראש במכבי תל אביב. סטוראנסקי/GettyImages, Fran Santiago

גם הרכז הצ'כי תומאש סטוראנסקי דיבר על מכבי תל אביב: "זו קבוצה שמשחקת באינטנסיביות גבוהה מאוד, עם שחקנים מאוד אתלטיים ואקספלוסיביים. העונה הם משחקים הרבה יותר טוב בבית, אבל ביורוליג חייבים לשמור תמיד על ערנות. יש להם הרבה כלים, זה תלוי לא מעט באיך נפתח את המשחק. הם טובים מאוד במתפרצות ויש להם יכולות אישיות שמסוגלות להכריע משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully