וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסה התעלה בהארכה, ריאל מדריד ניצחה 86:91 את ברצלונה

קלאסיקו היורוליג לבן: הבוסני היה אחראי ל-10 מ-18 הנקודות של הבלאנקוס ב-5 דקות התוספת, דק קלע 23. 17 למירוטיץ' מנגד. מהפך אדיר לפנאתינייקוס, וילרבאן הפתיעה את פנרבחצ'ה, זוסמן ובלאט נכנעו לוולנסיה

תקציר: ברצלונה - בילבאו 78:88/ספורט1

המחזור ה-21 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם ניצחון ענק של ריאל מדריד על ברצלונה.

ריאל מדריד - ברצלונה 86:91 (לאחר הארכה)

קצת פחות מחודש אחרי שניצחה אותה במסגרת הליגה, ברצלונה הגיעה לעיר הבירה והובילה על ריאל מדריד במשך יותר משלושה רבעים, כאשר הפער הגיע בשיאו ל-12 נקודות, אלא שסרחיו יוי הבלתי נגמר הוביל קאמבק ביחד עם גבריאל דק, ואחרי איבודי כדור בשני הצדדים במאני טיים, הגארד הספרדי קלע פעמיים מקו העונשין וכפה הארכה. בחמש הדקות הנוספות, דז'נאן מוסה היה אחראי ל-10 נקודות של ריאל מתוך 18 בסך הכל: הבוסני תרם שלשה, שני סלים, אסיסט, חטיפה וחסימה, והבלאנקוס ניצחו קלאסיקו ראשון מאז הסופר קאפ הספרדי בספטמבר, כדי להבטיח שבוע נוסף בצמוד לאולימפיאקוס בפסגה. דק הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 23 נקודות לצד 7 ריבאונדים, יוי קלע 19 ומוסה סיים עם 18. ניקולה מירוטיץ' בלט בשורות הבלאוגרנה עם 17 נקודות, 12 היו גם לתומאש סטוראנסקי וגם ליאן וסלי.

אלבה ברלין - ולנסיה 94:88

שחזור גמר היורוקאפ מ-2010 ו-2019 הסתיים בהפסד שלישי ברציפות של אלבה ברלין, למרות שתמיר בלאט שב לסגל אחרי פציעה וקלע 11 נקודות, כמות זהה לזו שתרם יובל זוסמן כשכל אחד מהם שיחק מעל 17 דקות. ג'ארד הרפר הכריע משחק צמוד והפכפך, שבו אף קבוצה לא הצליחה לפתוח פער דו ספרתי, בארבע קליעות עונשין במאני טיים. הרפר גם הוביל את קלעי ולנסיה עם 20 נקודות, כריס ג'ונס הוסיף 16 ו-6 אסיסטים. 25 של מאודו לו לא הספיקו לאלופת גרמניה.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Sonia Canada, GettyImages
זה היה בידיים של ברצלונה, אבל ברח. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

מונאקו - אולימפיה מילאנו 88:101

נועלת הטבלה פיגרה במשך כל הערב למעט השניות הראשונות, ונחלה הפסד חמישי ברציפות בזמן שהקבוצה מהנסיכות חזרה לנצח אחרי שני הפסדים ביורוליג. מייק ג'יימס היה המצטיין בשורות מונאקו עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 אסיסטים, אלי אוקובו בלט גם הוא עם 19 ו-7 בהתאמה, ג'ון בראון קלע 15. טימות'י לוואו-קבארו הוביל את מילאנו עם 19 נקודות משלו, נאז מיטרו-לונג תרם 14.

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 65:89

איזה מהפך אדיר ומפתיע קיבלנו הערב בקרב הירוקות שנערך באתונה. פאו נעצרה על שמונה נקודות ברבע השני וז'לגיריס, שהגיעה בכושר מצוין אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, צעדה ביתרון 15 בירידה להפסקה. אלא שבמחצית השנייה נתקעו הליטאים על 23 נקודות בלבד, כולל 7:25 ברבע האחרון לטובת היוונים, שלפני הערב ניצחו משחק בודד מבין שמונת האחרונים ביורוליג. זה נגמר ב-24 הפרש מוחץ, כשפאריס לי מסיים עם 24 נקודות ו-5 מ-6 לשלוש עבור פנאתינייקוס, מתאוש פוניטקה ודוויין בייקון הוסיפו 13 כל אחד. רולאנד שמיטס היה היחיד בספרות כפולות אצל האורחת, עם 11 נקודות.

וילרבאן - פנרבחצ'ה 77:91

בטבלה זו פנרבחצ'ה שצועדת בצמרת בעוד וילרבאן משתרכת מאחור, אבל הערב בליון המצב היה הפוך לחלוטין. הצרפתים רצו 0:11 כבר בפתיחה, השמיכו ל-4:19 ולמעשה שמרו במשך כל המשחק על הפרש דו-ספרתי, שהגיע בשיאו ל-18. המארחת שיפרה מעט את מצבה בתחתית עם ניצחון שני ברציפות, הטורקים נעצרו אחרי שלושה ברצף. ננדו דה קולו הצטיין נגד קבוצתו הקודמת עם 26 נקודות, כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת. גם די בוסט היה נהדר, עם 15 נקודות ו-9 אסיסטים. קארסן אדוארדס הוביל את פנר עם 22.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Roberto Finizio, GettyImages
הפסד מפתיע לפנרבחצ'ה. ווילבקין/GettyImages, Roberto Finizio

המשך המחזור ה-21

הכוכב האדום בלגרד - פרטיזן בלגרד
באסקוניה - אנאדולו אפס
אולימפיאקוס - מכבי תל אביב
באיירן מינכן - וירטוס בולוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully