וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מפגשים בחודש: ריאל מדריד נגד ברצלונה בחצי גמר הגביע

ארבע שנים אחרי שהקטלאנים הביסו באותו שלב, שני משחקים נקבעו בהגרלת גביע המלך, הראשון בסנטיאגו ברנבאו, וביניהם ייערך הקלאסיקו בליגה. המועדים והמאזן ההיסטורי בפנים

תקציר גמר הסופרקופה: ריאל מדריד - ברצלונה 3:1/ספורט1

אין ספק שקלאסיקו בגמר היה יכול להיות מסקרן יותר, אבל כשמתווספים לעונה שני מפגשים בין ריאל מדריד לברצלונה, אי אפשר להתלונן. היום (שני) נערכה הגרלת חצי גמר גביע המלך, בה נקבע כי אלופת אירופה וספרד תפגוש בקרב כפול על הכרטיס לגמר את מחזיקת הסופר קאפ הטרייה, שזכתה בתואר לפני שבועיים בזכות ניצחון על הבלאנקוס. העולה השנייה לגמר תיקבע בדו קרב בין אוססונה לאתלטיק בילבאו.

משמעות נוספת ולא פחות מעניינת של ההגרלה, היא שריאל ובארסה תשחקנה זו נגד זו שלוש פעמים בפרק זמן של קצת יותר מחודש, כיוון שמשחק אחד כבר נקבע מראש במסגרת המחזור ה-26 בליגה. המפגש הראשון בגביע ייערך באצטדיון סנטיאגו ברנבאו ב-28 בפברואר, או ב-1/2 במרץ, לאור העובדה ששתי הקבוצות משתתפות במפעלי אופ"א: כזכור, ריאל מדריד הוגרלה נגד ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות, ואילו ברצלונה תשחק מול מנצ'סטר יונייטד בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. קלאסיקו הגומלין בקאמפ נואו יתקיים בין ה-3 ל-5 באפריל (שני המפגשים ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1). בתווך ייערך משחק הליגה בין השתיים, ב-19 או ב-20 במרץ בקאמפ נואו.

כזכור, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי העפילה לחצי הגמר הודות לניצחון ביתי 1:3 על אתלטיקו מדריד בדרבי, בעוד החבורה של צ'אבי גברה בבית 0:1 על ריאל סוסיאדד.

גאבי שחקן ברצלונה בין פדריקו ואלוורדה, אדר מיליטאו שחקני ריאל מדריד. FAYEZ NURELDINE/AFP, GettyImages
שלושה מפגשים בחודש אחד בין ברצלונה לריאל מדריד/GettyImages, FAYEZ NURELDINE/AFP

הפעם הקודמת בה הבלאנקוס והבלאוגרנה נפגשו במסגרת גביע המלך הייתה בעונת 2018/19, גם אז בשלב חצי הגמר. גם בזמנו נערכו שלושה משחקים בפחות מארבעה שבועות: בקאמפ נואו היה 1:1 בגביע, בגומלין הביסו הקטלאנים 0:3 בברנבאו (ולנסיה ניצחה 1:2 בגמר וזכתה), ובליגה ניצחה ברצלונה 0:1 במדריד. בסך הכל נערכו 36 מפגשי גביע בין השתיים בכל הזמנים, ב-21 מאצ'-אפים: המאזן עומד על 16 ניצחונות לבארסה שהדיחה את יריבתה 11 פעמים, מתוכן שלוש בגמר, בעוד ריאל השיגה 12 ניצחונות והדיחה את האויבת המושבעת 10 פעמים, מהן ארבע בגמר. שמונה מפגשים הסתיימו בתיקו.

"זה יהיה משחק ענק ברמה עולמית", אמר ג'ורדי קרויף, נציג ברצלונה בהגרלה. "מי שרוצה לזכות בגביע צריך לנצח כל יריבה. זה יהיה מיוחד מאוד. המנטליות היא לחשוב קדימה, אף אחת מהקבוצות לא תחשוב על מה שקרה בסופר קאפ הספרדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully