וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספיק לחצי: ריאל מדריד גברה 1:3 על אתלטיקו בהארכה

מוראטה (19) כבש מול האקסית, רודריגו (79) השווה, בנזמה (104) ו-ויניסיוס (120+1) הפכו בהארכה בדרך לחצי גמר גביע המלך וכמעט שבע שנים ללא הפסד בברנבאו לקולצ'ונרוס. סאביץ' (99) הורחק. אתלטיק בילבאו ניצחה 1:3 את ולנסיה בדרך לשלב הבא

תקציר גביע המלך: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:3/ספורט 1

תמונת העולות לחצי גמר גביע המלך הספרדי הושלמה הערב (חמישי) לאחר ניצחונה של ריאל מדריד בהארכה על אתלטיקו בדרבי של בירת ספרד. אתלטיק בילבאו הצטרפה לשלב הבא עם 1:3 על ולנסיה.

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד לצד קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מי תעפיל לחצי הגמר? סימאונה ואנצ'לוטי מחובקים לפני שריקת הפתיחה/רויטרס

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:3

הדרבי של מדריד תמיד התאפיין באווירה חמה לפני, בזמן ואחרי המשחק, וכך זה התחיל עם 'מחווה' מכוערת של אוהדי אתלטיקו לויניסיוס ג'וניור עם בובה בדמותו שנתלתה על גשר בעיר. לאחר מכן, הגיע המשחק עצמו שהתחיל בצורה צמודה מאוד בין השתיים שזכו לאחרונה בתואר ב-2013 (אתלטיקו מדריד) ו-2014 (ריאל מדריד). כמעט שבע שנים חלפו מאז שהקולצ'ונרוס ניצחו בסנטיאגו ברנבאו, והספירה תמשיך גם לאחר הניצחון הערב של אלופת אירופה. אלברו מוראטה פתח נגד האקסית, ואחרי דקות טובות יותר של האורחת העלה את אתלטיקו ליתרון בדקה ה-19 בסיומה של התקפה קבוצתית נהדרת - מסירת עומק של קוקה מצאה באגף ימין את נהואל מולינה, הארגנטינאי המשיך עם כדור הרוחב לספרדי שדחק מקרוב לרשת של טיבו קורטואה. זה היה הבישול השלישי ברציפות של מולינה במדי הקולצ'ונרוס לאחר שזה חזר מאליפות העולם בכושר יוצא מן הכלל.

ריאל מדריד ניסתה לחזור במחצית השנייה עם דני סבאיוס שעלה במקום פרלאן מנדי שנפצע, אך גם בעיטות מקרוב של פדריקו ואלוורדה וקארים בנזמה לא הכניעו את יאן אובלק. מנגד, אנטואן גריזמן היה קרוב לכבוש את השני עם כדור חופשי אדיר, אבל שוערה הבלגי של האלופה התעופף והציל מספיגה נוספת. בדקה ה-79 רודריגו שעלה מהספסל עקף שלושה שחקני אתלטיקו ובבעיטה עם החלק החיצון של כף הרגל בעט לפינה הקרובה של אובלק בדרך ל-1:1 מדהים.

המשחק המשיך להארכה לאחר ששתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת פעם נוספת בתשעים דקות, ובדקות ה-97 ו-99 סטפן סאביץ' ספג שני כרטיסים צהובים והשאיר את אתלטיקו מדריד בעשרה שחקנים. ריאל ניצלה זאת, ובדקה ה-104 כדור רוחב של מרקו אסנסיו המשיך דרך רודריגו לבנזמה שכבש מקרוב את המהפך של הבלאנקוס. בתוספת הזמן של ההארכה ויניסיוס השלים מבעיטה על קצה רחבת ה-16 של אתלטיקו את השלישי בדרך לחצי גמר גביע המלך הספרדי.

עוד בוואלה!

אנצ'לוטי על ויניסיוס: "אף אחד לא נותן לו כבוד. נמאס לי לראות את זה"

לכתבה המלאה
אדר מיליטאו, שחקן ריאל מדריד לצד קוקה. רויטרס
קרב עיקש בדקות הפתיחה. מילטאו וקוקה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 17: אנחל קוראה הגיע להזדמנות הראשונה במשחק עם בעיטה מחוץ לרחבה של טיבו קורטואה, אבל הכדור חלף רחוק מהעמוד של השוער הבלגי.

דקה 19: גול! מהלך קבוצתי יוצא מן הכלל של האורחת שהתחיל במסירת עומק נהדרת של קוקה הסתיים בכדור רוחב של נהואל מולינה לאלברו מוראטה שלא התבלבל מול האקסית ודחק מקרוב את היתרון של הקולצ'ונרוס - 0:1 לאתלטיקו מדריד!

דקה 25: פדריקו ואלוורדה השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה של יא אובלק, אך הכדור היה חלש והסלובני עצר זאת בקלות.

דקה 31: מצב נהדר לריאל מדריד עם כדור חופשי של טוני קרוס שהיה בדרך לשער, אבל מוראטה הרחיק בנגיעה לראש של אדר מיליטאו שנגח החוצה.

אלברו מוראטה, אתלטיקו מדריד. רויטרס
שער יתרון מול האקסית. מוראטה/רויטרס

דקה 54: כדור רוחב חזק של נאצ'ו פגש את העקב של ואלוורדה ויצא החוצה.

דקה 56: חילופי מסירות בין ואלוורדה ללוקה מודריץ' הסתיימו עם בעיטה של האורוגוואי מחוץ לרחבה מעל המסגרת של אובלק.

דקה 58: קארים בנזמה הגיע למצב נפלא ברחבה של אתלטיקו, אובלק הציל ביד אחת את הבעיטה של החלוץ הצרפתי וסטפן סאביץ' הקדים את ויניסיוס שניסה להגיע לכדור החוזר מקרוב.

דקה 61: הרחקה לא טובה של הגנת ריאל הגיעה לקוראה שבעט מהאוויר כדור לא מספיק חזק לידיים של קורטואה.

ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד. רויטרס
מנסה להחזיר את ריאל למשחק. ויניסיוס/רויטרס

דקה 73: כדור חופשי אדיר של אנטואן גריזמן תפס את קורטואה מוכן במקום והבלגי התעופף והדף לקרן.

דקה 74: אקסל ויטסל עלה מהספסל במקום מוראטה וכמעט כבש במספרת בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אבל הכדור חמק ליד העמוד של קורטואה.

דקה 79: גול! מבצע אישי מדהים של רודריגו שחלף על פני כל הגנת אתלטיקו מדריד וסיים בבעיטה עם החלק החיצוני לרשת של אובלק. 1:1 בסנטיאגו ברנבאו!

דקה 84: החמצה ענקית של גריזמן - ויטסל העביר לחלוץ הצרפתי בנגיעה, וגריזמן בעט מתוך הרחבה כדור גבוה מדי מעל המשקוף של ריאל.

רודריגו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שער מרהיב של החלוץ הברזילאי. רודריגו/רויטרס

דקה 90+1: ממפיס דפאי השתחרר למצב בעיטה ברחבת של קורטואה, הבלגי סגר טוב את הפינה הקרובה והציל את הבעיטה של החלוץ ההולנדי.

דקה 99: כרטיס אדום! סטפן סאביץ' הורחק אחרי שספג צהוב שני תוך שתי דקות בלבד והותיר את אתלטיקו מדריד בעשרה שחקנים!

דקה 100: אנטוניו רודיגר התרומם נהדר להגבהה של מודריץ' ונגח רק ליד העמוד של אובלק, מצב נהדר לבלם הגרמני.

דקה 104: גול! כדור רוחב של מרקו אסנסיו נגע קלות ברודריגו ועבר לבנזמה שכבש לפינה הקרובה של אובלק בדרך למהפך - 1:2 לריאל מדריד!

סטפן סאביץ', אתלטיקו מדריד. רויטרס
הותיר את חבריו בעשרה שחקנים. סאביץ'/רויטרס

דקה 111: בלאגן ברחבה של ריאל מדריד גרמה לכדור להגיע לדפאי שמקרוב לא הצליח להגיע למצב בעיטה ופספס הזדמנות נהדרת להשוות.

דקה 120+1: גול! ויניסיוס השתחרר לבעיטה בקלות יתר ובעט לפינה של אובלק בדרך ל-1:3 וכרטיס לחצי גמר גביע המלך הספרדי!

קארים בנזמה, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הפך בהארכה. בנזמה/רויטרס

צפו בניצחונה של אתלטיק בילבאו על ולנסיה בדרך לחצי גמר גביע המלך

תקציר גביע המלך: ולנסיה - אתלטיק בילבאו 3:1/ספורט 1
איניאקי וויליאמס, אתלטיק בילבאו לצד ניקו וויליאמס. GettyImages
האחים היו מעורבים בשערים שהובילו את בילבאו לחצי הגמר. ניקו ואיניאקי וויליאמס/GettyImages

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 3:1

סגנית מחזיקת הגביע מדשדשת באמצע הטבלה וקיוותה להתנחם במפעל בו היא רשמה הצלחות בעונה שעברה. זה התחיל רע עבורה עם שער יתרון של איקר מוניאין בדקה ה-35 מבישול של איניאקי וויליאמס, אך אוסקר דה מרכוס כבש לשערו והעניק לעטלפים את השוויון המיוחל (43). כעבור שתי דקות שיתוף הפעולה בין האחים וויליאמס - ניקו ואיניאקי - הניב שער נפלא, כשהבכור מסר לאחיו הצעיר שכבש שער נפלא והוריד את בילבאו למחצית ביתרון. בדקה ה-75 מיקל וסגה כבש את השלישי מהנקודה הלבנה והכריע כי אתלטיק בילבאו תצטרף לברצלונה ואוסאסונה בחצי גמר גביע המלך.

שחקני אתלטיק בילבאו. GettyImages
הופעה מרשימה של הבאסקים. שחקני בילבאו חוגגים/GettyImages

העולות לחצי גמר גביע המלך:

ברצלונה
אוסאסונה
אתלטיק בילבאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully