וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי על ויניסיוס: "אף אחד לא נותן לו כבוד. נמאס לי לראות את זה"

מאמן ריאל מדריד נגד אוהדי היריבות שמקללים ונגד השופטים ש"מקפחים" את הברזילאי: "בועטים בו, מתגרים בו. הזלזול הזה חייב להיפסק"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

ריאל מדריד ניצחה אמש (ראשון) את בילבאו בחוץ, קיבלה שערים יפים מקארים בנזמה וטוני קרוס, אבל בסיום המשחק התמקד קרלו אנצ'לוטי בעיקר בדבר אחד: היחס שמקבל ויניסיוס.

שחקן הכנף של ריאל מדריד כלפיו העונה גילויי גזענות שוב ושוב במשחקי חוץ, שוב קיבל יחס "מיוחד" מאוהדי בילבאו, ולמאמן הבלאנקוס מתחיל להימאס. "ויני שחקן נפלא ואדם רגיש מאוד. לצערי, הוא לא מקבל כבוד מאף אחד - לא מהשחקנים היריבים, לא מהשופטים, לא מהאוהדים של היריבות. אנחנו דורשים שיפסיקו לזלזל בו, ויתחילו לתת לו כבוד. בכל משחק בועטים בו, מתגרים בו, עושים הכל כדי לפגוע בו, בלי שום סיבה. אני אוהב אותו מאוד, וקשה לי לראות את זה מהצד. אני רוצה שיתחילו לכבד אותו".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שוב מקבל יחס עוין. ויניסיוס/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אנצ'לוטי שמשתמש לאחרונה ברוטציה רחבה למדי, העניק מקום בהרכב לדני סבאיוס ומרקו אסנסיו שמסיימים חוזה בקיץ, ועתידם לא ברור. "השארתי את מודריץ' וקרוס מחוץ להרכב כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה בסגל, כדי להעמיק את התחרות. לדני ומרקו הגיעו דקות משחק, ואני מרוצה מאיך שהם שיחקו היום".

סבאיוס מצידו נשאל על עתידו ועל האפשרות שיעזוב ואמר: "אין בעולם אף מועדון כמו ריאל מדריד. עבורי, להיות כאן זו פסגת השאיפות. אני מתכוון להילחם כדי להוכיח את מקומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully