וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן על עזיבת קארצב: "הצעירים הכי טובים בארץ פה"

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 14:10

המנהל המקצועי של מכבי נתניה: "כששחקן שלנו נמכר לאירופה זה כרטיס הביקור הכי טוב בשביל להביא שחקנים איכותיים". על הבעלים: "הבין שהמצב לא מושלם"

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

בזמן שמכבי נתניה מתכוננת למשחק מחר מול מכבי חיפה בגביע המדינה (שלישי, 20:30) ולעזיבתו של עדן קארצב שעובר לבשאקשהיר הטורקית, המנהל המקצועי אלמוג כהן שוחח היום עם התקשורת והתייחס בין השאר למצב הקבוצה.

"הדרך לא הייתה כמו שרצינו, אבל אנחנו במקום טוב, מתקדמים ממשחק למשחק", אמר כהן, "אנחנו משחקים בסגנון ובדרך שאנחנו רוצים. מגיע לכל הצוות וגם לרן (קוז'וך, ר"ב) שאפו גדול, על התקופה המאתגרת הזאת, שאני עברתי והם עברו. זו גדולה לדעת לצאת ממשבר ובעזרת השם נעשה עוד צעד".

על עסקת העברתו של עדן קארצב לטורקיה: "זה כרטיס הביקור של המועדון שלנו. אתה צריך למכור כדי להראות לשחקנים איכותיים שיש פה דרך ושהמועדון כן מקדם שחקנים. זה לא ששחקן מגיע לפה ואנחנו תוקעים אותו והוא מקבל הצעות ואתה אומר לו לא. בעיניי כמנהל מקצועי, ברגע ששחקן נמכר ממכבי נתניה זה כרטיס הביקור הכי טוב בשביל להביא שחקנים איכותיים, שיום אחד החלום שלהם הוא לשחק באירופה".

מאמן מכבי נתניה בני לם עם אלמוג כהן. ברני ארדוב
"אנחנו מאמינים בשחקנים שפה ורצינו אותם לגמרי, הם היו הכי גבוה ברשימה שלנו". כהן/ברני ארדוב
עדן קארצב, מכבי נתניה. ברני ארדוב
כהן על קארצב: "אתה צריך למכור כדי להראות לשחקנים איכותיים שיש פה דרך ושהמועדון כן מקדם שחקנים"/ברני ארדוב

על הרכש שהגיע במהלך החלון והאם זה ישדרג את הקבוצה: "אף פעם אי אפשר לדעת מראש אם 'פוגעים'. אנחנו מאמינים בשחקנים שפה ורצינו אותם לגמרי, הם היו הכי גבוה ברשימה שלנו. הבאנו ישראלים צעירים שמאוד רצינו. מכבי נתניה עוברת תהליך ואנחנו משלמים הרבה כסף בשביל להביא שחקנים צעירים איכותיים. אנחנו רוצים בסופו של דבר להחזיק אצלנו את הצעירים הכי טובים בארץ וזה קורה. אני מרוצה מהחלון הזה ויותר מרוצה מהקבוצה מאשר מהחלון. אנחנו דומיננטיים במשחקים האחרונים כמעט מול כל קבוצה וברגע שהתהליך הזה קורה כל שחקן שייכנס למערכת יצליח".

על הקושי בהשארת שחקנים שרוצים להתקדם הלאה: "אין שחקן שאין לו מחליף. ראינו בקיץ מה קורה כשנשארים שחקנים ולאן זה הביא אותנו. כולם חשבו שהשארנו את הסגל, אבל בסופו של דבר רענון בסגל זה דבר שהוא מאוד חשוב. אני חושב שנלמד מהרבה טעויות שעשינו. זו המסקנה שלי. מאז שאני מנהל מקצועי, לא מכרנו שום שחקן לארץ. השאיפה שלנו היא למכור אך ורק לחו"ל ואני כל הזמן אומר וחוזר על זה. שחקנים חולמים לשחק בחו"ל ואנחנו לא יכולים לעצור אותם. גם אייל סגל הבין בקיץ הזה שזה נראה מושלם בהתחלה, אבל זה לא באמת מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully