וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן קארצב המריא לאיסטנבול לקראת חתימה בבשאקשהיר

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 14:34

קשר מכבי נתניה יצא לבדיקות רפואיות, וצפוי להצטרף לקבוצה הטורקית שתשלם כ-2.3 מיליון יורו עבורו, מהם יועברו 15% למכבי תל אביב. השחקן בן ה-22 ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה והתרגש בהמראה: "עברתי תקופה לא קלה, מה שקרה בקיץ נתן לי הרבה מאוד כוח"

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

נסגרה עסקת העברתו של עדן קארצב לאיסטנבול בשאקשהיר. קשר מכבי נתניה המריא היום (שני) לבדיקות רפואיות לקראת חתימה בקבוצה הטורקית, שתשלם לצהובים-שחורים כ-2.3 מיליון יורו, סכום שעשוי לגדול בהתאם לבונוסים שונים שהוכנסו להסכם המכירה, בנוסף ל-15 אחוז ממכירה עתידית.

לפני המראתו אמר קארצב בהתרגשות: "אלה פרפרים שאני לא יכול להסביר. אני עם דמעות בעיניים וחנוק. זה באמת חלום שמתגשם. אני חושב שמה שקרה בקיץ נתן לי הרבה מאוד כוח להמשך הדרך. עברתי תקופה בכלל לא קלה ומי שהיה איתי בבית מההתחלה עד הסוף יודע מה עברתי. אני באמת מודה לכולם, לכל מי שהיה איתי מההתחלה ועד הסוף. אני חושב שכל עכבה לטובה ומה שקרה לי ברוסיה עם דינמו מוסקבה, אני באמת מודה גם למועדון שתמך בי ונתן לי את כל הדרך לצאת ולהגשים את החלום שלי. אני באמת רק מחכה להגיע לשם, להראות להם מה מחכה לי ולהוכיח שהם עשו את הצעד הנכון ובעיקר גם אני".

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב. ברני ארדוב
עובר לטורקיה. עדן קארצב/ברני ארדוב

השחקן בן ה-22 סומן כבר בקיץ על ידי בשאקשהיר, שפגשה כזכור את מכבי נתניה במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. דמי הרכישה תמורתו לא ייכנסו במלואם לקופת המועדון מעיר היהלומים, שכן על פי הסכם העברתו של קארצב ממכבי תל אביב בעונה שעברה, הצהובים יקבלו 15 אחוז על מכירה עתידית של הקשר.

קארצב צפוי להרוויח שכר של כחצי מיליון יורו לעונה בקבוצתו החדשה, וכמובן שהוא לא יהיה חלק מסגל נתניה למפגש עם מכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה מחר.

יש לציין כי מכבי נתניה לא תחתים קשר שיחליף את קארצב, שכן הצוות המקצועי בראשות רן קוז'וך מרוצה מהסגל הנוכחי והתחרות על דקות משחק במרכז השדה גדולה גם כך.

"אנו רוצים להודות לעדן קארצב שגדל במועדון וחזר אליו בתחילת השנה שעברה לשנה וחצי מרגשות, בהן היה חלק חשוב ובלתי נפרד מהצלחת הקבוצה והפך לשחקן משמעותי בנבחרת ישראל", מסרה נתניה בהודעת הפרידה. "תודה עדן, ובהצלחה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully