וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא תצרף קשר אם קארצב יעזוב: "יש לנו סגל מצוין"

29.1.2023 / 11:45

אייל סגל נחוש לקבל סכום גבוה בהרבה מכפי שבשאקשהיר הציעה, אבל בקבוצה מוכנים גם לאפשרות שיימכר. שביעות רצון מהניצחון על נס ציונה במשחק שהוגדר כ"מבחן בגרות"

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

במכבי נתניה התמוגגו מהניצחון 0:3 אמש (שבת) על סקציה נס ציונה, באחד המשחקים הטובים של הקבוצה העונה. בנתניה סימנו את ההתמודדות מול הסקציה כ"מבחן בגרות ואופי" לשחקנים ולצוות המקצועי, אחרי הזכייה בגביע הטוטו והתיקו המרשים בטרנר מול הפועל באר שבע, כדי לראות תהליך של התקדמות והמשכיות וכך אכן קרה. בעקבות סדרת המשחקים האחרונה, נצמדה נתניה חזק לתמונת המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון ונכון לעכשיו זו המטרה העיקרית, לצד האפשרות להתקדם שלבים נוספים גם במסגרת גביע המדינה. השבוע תפגוש נתניה את מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה, במשחק הראשון בין השתיים בשלב הזה. בשבת תתארח הקבוצה אצל הפועל ירושלים בטדי.

במועדון ממתינים לראות כעת כיצד תתקדם עסקת מכירתו של הקשר עדן קארצב לבשאקשהיר הטורקית שהעבירה הצעה רשמית בגובה של שני מיליון יורו, בנוסף לבונוסים עתידיים שעשויים להקפיץ את גובה המכירה לסכום גבוה בהרבה. בנתניה לא יעמדו כאמור בדרכו של קארצב, אולם הבעלים אייל סגל מתעקש לקבל סכומים גבוהים ממה שהטורקים מציעים בשלב זה. בכל נושא מכירתו של עדן קארצב, יש לזכור שלנתניה יש הסכם עם מכבי תל אביב בכל הנוגע לעסקת מכירה כלשהי של הקשר. על פי החוזה שנחתם בין המועדונים בעסקת העברתו של קארצב בעונה שעברה תמורת גבי קניקובסקי שעשה את הדרך לקרית שלום, לצהובים יגיע סכום של 20 אחוז מכל מכירה שנתניה תסגור על קארצב ולא משנה לאן הוא יימכר.

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב. ברני ארדוב
נתניה מוכנה לכל תרחיש. קארצב/ברני ארדוב

בצוות המקצועי של נתניה הביעו שביעות רצון מהסגל הנוכחי וגם אם קארצב יימכר בסופו של דבר, לא יגיע קשר אחר במקומו, שכן חוליית הקישור עמוסה בשחקנים וגם ככה התחרות על ההרכב גדולה. אל עומרי גנדלמן, בוריס אנו ואביב אברהם, הצטרפו העונה גם איתן אזולאי, עוז בילו ולירן רוטמן, כך שלא יהיה צורך בהבאת קשר נוסף. "יש לנו סגל מצוין והתחרות על ההרכב תעשה טוב לכולם", אמר גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully