וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין הורחק בהפסד של פנרבחצ'ה 93:73 לאולימפיאקוס

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 23:52

המארחת איבדה עשתונות והרכז השתולל בעקבות שריקה לעבירה נגדו, מוליכת היורוליג הביסה גם ללא סלוקאס הפצוע. 9 דקות להיידיגר בהפסד של באסקוניה במילאנו

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 90:93/ספורט1

המחזור ה-22 ביורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים נוספים, לצד מפגשה של מכבי תל אביב עם ברצלונה. במוקד הביסה אולימפיאקוס את פנרבחצ'ה באיסטנבול ופרטיזן בלגרד המשיכה את המומנטום וניצחה בביתה גם את וילרבאן.

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס 93:73

משחק חד צדדי לחלוטין באיסטנבול, שם היוונים הבטיחו לעצמם כמה ימים נוספים בפסגה. הכיוון היה ברור מהפתיחה, כשאולימפיאקוס עלתה ל-0:8 מהיר וסיימה רבע ראשון ביתרון 10:24. ברבע השני המארחת פשוט איבדה עשתונות וסקוטי ווילבקין הורחק אחרי שהשתולל בעקבות שריקה לעבירה נגדו. הפער הלך ותפח, המחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים והטורקים רק צימקו לפני הסיום. קוסטאס פפאניקולאו הוביל את היוונים עם 21 נקודות, אייזיאה קאנן הוסיף 20 וסשה וזנקוב סיים עם 12 ו-12 ריבאונדים. מרקו גודוריץ' הוביל את פנר עם 24 נקודות.

מילאנו - באסקוניה 83:89

מקס היידיגר ערך הופעת בכורה בבאסקוניה ביורוליג, אבל ב-8:55 דקות על הפרקט לא הצליח לקלוע והיה שותף להפסד הדרמטי באיטליה. היידיגר כן סיפק שני אסיסטים וגם חטיפה, אבל המקומיים נהנו מחמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות והשכילו לעלות ברבע האחרון ליתרון מבטיח שעליו שמרו עד לסיום. טימותי לואוו קברו סיים כקלע המוביל של מילאנו עם 17 נקודות ויוהאנס וויטמן הוסיף 16 (4 מ-6 לשלוש, 8 ריבאונדים), בילי בארון תרם 11 נקודות ו-5 אסיסטים. את קלעי באסקוניה הוביל דריוס תומפסון עם 19 נקודות ו-18 הוסיף רוקאס גיידראיטיס.

מקס היידיגר, שחקן באסקוניה. Roberto Finizio, GettyImages
משחקו הראשון ביורוליג עם באסקוניה. היידיגר/GettyImages, Roberto Finizio

ולנסיה - באיירן מינכן 73:82

ולנסיה סופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים והיא בהחלט חזק במאבק על הטופ 8, בעוד הבווארים נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים ואיבדו גובה על אף המומנטום המצוין בשבועות האחרונים. הגרמנים הצליחו להישאר צמודים במחצית הראשונה, אבל לאחר מכן הגיעה הבריחה של המקומיים, בהובלת ג'ונה ראדבו וכריס ג'ונס שקלעו 14 ו-11 נקודות בהתאמה. קאסיוס ווינסטון הצטיין עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים, איך זה לא הועיל לבאיירן. אות'לו האנטר קלע 5 נקודות.

פרטיזן בלגרד - וילרבאן 71:92

לאחר הניצחון המתוק בדרבי, פרטיזן עשתה צעד נוסף אל עבר הטופ 8. ים מדר שותף לכמעט 7 דקות וסיים עם 3 נקודות, ריבאונד ואסיסט, קווין פאנטר להט עם 22 נקודות, דנטה אקסום קלע 13 ומתיאס לסור הוסיף 12 נקודות והסרבים השכיחו את ההפסד בצרפת בסיבוב הראשון. את וילרבאן הובילו איב פון ומוסטפה פאל עם 14 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ים מדר, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic, GettyImages
המומנטום מהדרבי נמשך. מדר/GettyImages, Nikola Krstic

וירטוס בולוניה - הכוכב האדום בלגרד 72:84

במפגש הרשמי הראשון בין הקבוצות ניצחה הכוכב 74:83 מוקדם יותר העונה, וכעת האיטלקים גמלו לסרבים שהגיעו שפופים אחרי ההפסד בדרבי לפרטיזן במחזור הקודם. למרות המומנטום השלילי בו היא נמצאת, וירטוס נהנתה מ-15 נקודות של טוקו שנגליה ו-13 הוסיף קייל ווימס במשחק בו מילוש תאודוסיץ' הסתפק ב-6 נקודות, אצל הכוכב שוב להט לוקה וילדוזה שנעצר על 20 נקודות, אך נמניה נדוביץ' סיים עם 4 בלבד וגם רשם 3 איבודי כדור.

משחקי יום רביעי ביורוליג

אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה (19:30)
אלבה ברלין - מונאקו (21:00)
ריאל מדריד - פנאתינייקוס (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully