וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האור הבוהק של פולהאם": מנור סולומון סחט מחמאות על הבכורה בהרכב

מאמנו מבין שהוא "שונה משאר שחקני הכנף", ואחרי משחקו המלא הראשון העונה, לישראלי כבר יש "יתרון במאבק על מקום ב-11"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

המשחק המלא הראשון של מנור סולומון במדי פולהאם העונה הותיר רושם חיובי למדי, כך לפחות על פי הפרשנות שפרסם הבוקר (שני) כתב ה"אתלטיק" פיטר רוצלר. ה-1:1 נגד סנדרלנד במסגרת הגביע סיפק לאוהדי ה"קוטג'רס" הזדמנות להתרשם לא רק מהישראלי, אלא גם משחקן כנף נוסף שהפציעות הקשו עליו להתברג כשחקן מוביל במערך של מרקו סילבה העונה - הארי ווילסון. לכן, באנגליה ערכו השוואה בין הרשמים שהשאיר כל אחד מהם, ובעוד הוולשי תואר כמי ש"עדיין מחפש את הניצוץ", סולומון היה "האור הבוהק של פולהאם".

"הופעת הבכורה שלו בהרכב הייתה צריכה לקרות מזמן, לכן זה לא מפתיע שהוא נראה נחוש לפצות על הזמן האבוד", נכתב על סולומון, שנפצע כזכור בברך בתחילת אוגוסט, נותח וחזר לפעילות רק אחרי פגרת המונדיאל. לעומת ווילסון, הישראלי "נראה מוכן יותר לאתגר את שחקני הכנף שפותחים בהרכב כרגע, וויליאן ובובי דקורדובה-ריד".

מנור סולומון, פולהאם. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
הבכורה בהרכב השאירה טעם של עוד. סולומון/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

"עושה רושם שסולומון הולך וצובר ביטחון ומשתפר בהדרגה. נגד סנדרלנד הוא היה תוסס, סחרר את המגן שלו שוב ושוב והשתחל נהדר לשטחים צפופים. בסך הכל, הוא יצר שלוש הזדמנויות", החמיאו לישראלי בכתבה. "לא מפתיע שהוא התעייף ככל שהמשחק התקדם, אבל פרצי הכישרון וזריזות הרגליים שלו היו מעודדים", שיבח מאמנו מרקו סילבה אחרי המשחק. "המחצית השנייה הייתה קשה, במיוחד 10 הדקות האחרונות. הוא משתפר מבחינת כושר וסיבולת, הוא שונה משאר שחקני הכנף. הוא מאוד חזק באחד על אחד ואפשר לראות את השיפור אצלו מדי יום".

לפי רוצלר, אם כן, לא מן הנמנע שעם שובו לכושר משחק מלא, כוכב נבחרת ישראל יתפוס את המקום ב-11 שאליו שאף כשהצטרף לקבוצה הלונדונית משחטאר דונייצק בתום סאגה ממושכת. "נראה שלסולומון יש יתרון במאבק על מקום בהרכב בפרמיירליג. זה לא יבוא בקלות, כי פולהאם נראית מצוין ו-וויליאן ודקורדובה-ריד בכושר. אבל תחרות מוגברת על העמדה יכולה לעשות רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully