וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון עשוי לפתוח לראשונה בהרכב פולהאם: "חייבים להתחיל להריץ אותו"

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 10:28

הישראלי קיבל 10 דקות בהפסד לטוטנהאם ומועמד ל-11 במשחק הגביע נגד סנדרלנד (שבת, 17:00, ספורט2): "אני מרגיש טוב, ומקווה לשחק יותר"

תקציר: פולהאם - טוטנהאם 1:0/ספורט1

מנור סולומון עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב פולהאם במשחק הגביע נגד סנדרלנד בשבת (17:00, ספורט2). שחקן הכנף הישראלי קיבל אתמול (שני) 10 דקות בהפסד 1:0 לטוטנהאם, ולאט לאט מתחיל לחזור לכושר אחרי שהתאושש מפציעה שגררה היעדרות ארוכה. בתקשורת בטוחים שסולומון ראוי להזדמנות לפתוח בהרכב.

"התרשמתי מסולומון ב-15 השניות שהכדור היה ברגליים שלו. הוא חיפש את השער בלי להתמהמה. הקבוצה הזאת זקוקה לריענון, וחייבים להתחיל להריץ את מנור ליותר מחמש דקות פה ושם", כתב אחד העיתונאים המסקרים את פולהאם.

הריאיון של מנור סולומון לניב דברת אחרי ההפסד של פולהאם לטוטנהאם/שליח סספורט1 לאנגליה

סולומון סיכם אמש את המשחק ואמר: "מרגיש מדהים לחזור לשחק, במיוחד בבמה כזאת כמו הפרמיירליג. אחרי שחזרתי מהפציעה היה משהו שגרם לי לחזור קצת אחורה ולא התאמנתי גם אחר כך קצת, בגלל זה לוקח לי קצת זמן לחזור לעניינים. עכשיו אני מרגיש טוב, שאני חוזר לכושר שלי ובטוח שאחזור לשחק יותר".

לקראת סנדרלנד בשבת אמר: "אני מתחיל להרגיש הרבה יותר טוב, הכושר יחזור רק מהמשחקים עצמם. אני מקווה בשבת לשחק יותר ולחזור לכושר שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully