וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות ותיקו למנור סולומון בגביע האנגלי, טוטנהאם ויונייטד בשלב הבא

הישראלי ופולהאם קבעו משחק חוזר ב-1:1 עם סנדרלנד, שחקן הכנף פתח לראשונה והיה מעורב בשער השוויון. צמדים לסון וקאסמירו ב-0:3 על התרנגולים על פרסטון וה-1:3 של השדים האדומים מול רדינג בדרך לשמינית הגמר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי המשיכו גם הערב (שבת) כאשר טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד המשיכו לשלב שמינית הגמר. מנור סולומון שיחק 90 דקות ב-1:1 של פולהאם מול סנדרלנד, והשתיים תערוכנה משחק חוזר. לעומתה, לסטר, לידס וסאות'המפטון עלו לשלב הבא.

מנור סולומון שחקן פולהאם לפני פטריק רוברטס שחקן סנדרלנד. Clive Rose, GettyImages
משחק מלא ראשון באנגליה. מנור סולומון לפני פטריק רוברטס/GettyImages, Clive Rose

פולהאם - סנדרלנד 1:1

שני הפסדים רצופים ספגה פולהאם בשני מחזורי הליגה האחרונים, לקבוצות הצמרת ניוקאסל וטוטנהאם, וגם בגביע מול יריבה מליגת המשנה היא לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות. מנור סולומון פתח לראשונה מאז הגיע לאנגליה והראה שהפציעה הלא פשוטה מאחוריו, עם 90 דקות מלאות שבמהלכן הראה כמה מהלכים יפים, היה מעורב גם בשער השוויון וכמעט כבש לקראת הסיום.

סולומון שלח כדור מסוכן לרחבה כבר בדקה הראשונה, אבל שוער האורחת קרא את המסירה. מנגד, ג'ק קלארק חטף כדור לבלם עיסא דיופ והכניע את מארק רודאק כדי להעניק לסנדרלנד יתרון מפתיע בדקה השישית. סולומון כמעט בישל את השוויון בדקה ה-41, אבל הוולה של אנדראס פריירה הורחק ממש מהקו.

הלחץ של פולהאם הניב פרי בדקה ה-61, כאשר סולומון הסיט בעקב לעבר לייבין קורזאבה שמסר לטום קיירני, וזה עבר ברחבה שלושה שחקנים והשווה. הישראלי יכול היה להשלים את המהפך בדקה ה-85, אבל הבעיטה השטוחה שלו מ-10 מטרים נעצרה אצל השוער. סנדרלנד חשבה שהצליחה להדהים בתוספת הזמן עם הילד בן ה-15 כריסטופר ריג (יליד יוני 2007), אבל השער שלו נפסל. מנגד, אלכסנדר מיטרוביץ' המחליף נבלם ברחבה בדקה ה-94, אך הכדור הגיע לבובי ריד שעם החזה כמעט כבש ונעצר אצל השוער אנתוני פטרסון, שהדף גם את הריבאונד של וויליאן וכפה משחק חוזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יונג מין סון, שחקן טוטנהאם, חוגג עם חבריו. רויטרס
איש המשחק. סון/רויטרס

פרסטון - טוטנהאם 3:0

לאחר שהשתווה לג'ימי גריבס כמלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים, קיבל הארי קיין מנוחה - וראה מהספסל את חבריו מסתדרים גם בלעדיו. חברו הטוב יונג מין סון לקח את המושכות והכריע עם צמד יפה - הראשון עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה (50), השני מבישול של איבן פרישיץ' (69). ארנוט דנג'ומה נכנס להופעת בכורה וחתם את התוצאה בדקה ה-87.

קאסמירו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
צמד פנטסטי של הקשר באדום. קאסמירו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - רדינג 1:3

מרכוס רשפורד בלתי ניתן לעצירה מאז החזרה מהמונדיאל וגם באמצע השבוע בחצי גמר גביע הליגה מול נוטינגהאם פורסט הוא הבקיע, הפך לשחקן הראשון מחמש הליגות הבכירות באירופה שהגיע ל-10 שערים מאז סיום משחקי גביע העולם בקטאר. בדקה ה-35 מול הקבוצה מהמקום ה-14 מליגת המשנה, החלוץ האנגלי כבר כבש, אבל השער נפסל בעקבות נבדל ועצר את הרצף של שחקן הבית באדום. בדקה ה-54 אנטוני מצא את קאסמירו בכדור עומק מושלם, והקשר הברזילאי הקפיץ מעל ג'ו לומליי בדרך ליתרון של השדים האדומים. הקשר האחורי של יונייטד לא הזדקק לזמן רב לפני השער השני, וכעבור ארבע דקות השלים צמד עם בעיטה מדויקת מרחוק לפינה. בדקה ה-65 אנדי קארול, אקס ליברפול, הורחק בצהוב ושני, וכעבור שתי דקות פרד השלים את החגיגה הברזילאית עם השלישי של יונייטד בעקב. מבול השערים המשיך עם שער בנגיחה של אמאדו סליף אמבנגואה (72) שנגח פנימה מהגבהה של טום אינס, בנו של שחקן יונייטד בעבר ומאמן רדינג בהווה - פול אינס. בסיום, השדים האדומים בשמינית הגמר עם ניצחון קליל בהילוך ראשון.

צפו בתקציר ניצחונה של לידס

תקציר ניצחונה של לידס 1:3 על אקרינגטון בגביע האנגלי/ספורט1

משחקים בולטים נוספים

וולסול - לסטר 1:0
ללסטר: קלצ'י איהנאצ'ו (68)

אקרינגטון סטנלי - לידס 3:1
לאקרינגטון: לזלי אדקויה (81). ללידס: ג'ק האריסון (23), ג'וניור פירפו (66), לואיס סיניסטרה (68)

סאות'המפטון - בלקפול 1:2
לסאות'המפטון: רומן פרו (22 ו-62). לבלקפול: צ'רלי פטינו (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully