וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמחת פ.ס.ז': רק 1:1 ללאנס אצל טרואה, הרצף של מארסיי נעצר

הרכש אדריאן תומאסון נכנס כמחליף והציל נקודה עבור המדורגת שנייה עם 1:1 בדקה ה-88. אלכסיס סאנצ'ס השווה וקבע 1:1 מול מונאקו, אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

פריז סן ז'רמן אמנם הפסידה פעמיים בשלושת המחזורים האחרונים, אבל הערב (שבת) קיבלה סיוע מקבוצת התחתית של טרואה, שסיימה ב-1:1 מול לאנס המדורגת שנייה. האלופה תארח מחר את ריימס במשחק שיחתום את המחזור ה-20 בליגה הצרפתית ותוכל להגדיל את יתרונה בפסגה לחמש נקודות. במשחק בין המדורגות 3 ו-4, נפרדו מארסיי ומונאקו ב-1:1.

טרואה - לאנס 1:1

כל הנקודות שלאנס איבדה העונה היו במשחקי חוץ, וכך גם הפעם. בעונה שעברה הצליחה לחזור מפיגור ולנצח 1:3 אצל טרואה, אבל הערב הסתפקה בשוויון מאוחר של הרכש משטרסבורג אדריאן תומאסון, שנכנס בדקה ה-72 והצליח לאזן מקרוב שתי דקות לסיום, אחרי שכבש בשבוע שעבר גם בגביע. המגן השמאלי יאסר לארוקי העניק למארחת יתרון בדקה ה-50 עם שער הבכורה שלו בליג 1 ובכלל בקריירת הבוגרים, אבל זה לא הספיק כדי להשיג ניצחון ביתי שני העונה.

יאסר לארוקי שחקן טרואה. GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP, GettyImages
שער ראשון בקריירה. יאסר לארוקי/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP

מארסיי - מונאקו 1:1

המארחת פספסה הזדמנות להיצמד ללאנס במקום השני, ובכך הגיע לסיומו רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות. גם מונאקו ירדה לקרקע, אחרי ה-1:7 המהדהד על אז'קסיו בשבוע שעבר. ז'ורדן ורטו כבש שער עצמי כשנגח פנימה לשערו הוא (17), אלכסיס סאנצ'ס דאג להשוות (47).

עוד בוואלה!

מבוכה בפ.ס.ז': קימפמבה לא ידע שאמבפה ישודרג על חשבונו

לכתבה המלאה
שחקן מארסיי אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
הציל נקודה. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

המחזור יצא לדרך בשישי עם הניצחון הביתי של לוריין 1:2 על ראן בדרבי של חבל בריטני. מחר יתקיימו שבעה משחקים נוספים, בראשם כמובן המפגש בין פריז סן ז'רמן לריימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully