וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בפ.ס.ז': קימפמבה לא ידע שאמבפה ישודרג על חשבונו

הענקת סרט הקפטן לחלוץ פגעה במעמדו של שחקן הבית ויקיר האוהדים, שהכחיש את הפרסומים על כך שהמועדון עדכן אותו מראש. הבלם: "תמיד אכבד את החלטות המועדון"

תקציר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - פאי דה קאסל 0:7/ספורט1

דבריו של מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה אחרי הניצחון 0:7 על פאי דה קאסל בגביע ביום שני האחרון, לגבי מינויו של קיליאן אמבפה לקפטן השני בקבוצה אחרי מרקיניוס, חשפו למעשה אי הבנה מביכה בחדר ההלבשה של אלופת צרפת ואילצו את המועדון להוציא הודעת הבהרה היום (רביעי).

כזכור, אחרי שאמבפה ענד את הסרט במשחק בו הפציץ חמישייה אדירה, גאלטייה סיפר במסיבת העיתונאים כי "החלטנו בתחילת העונה שקיליאן צריך להיות הקפטן השני. הוא ראוי לקבל את הסרט כאשר מרקיניוס נעדר".

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
פ.ס.ז' מלטפת לו את האגו על חשבון חבריו לקבוצה. אמבפה/רויטרס

בעקבות אמירותיו של המאמן פורסם ב-"RMC" דיווח לפיו הפיכתו של אמבפה לאחד הקפטנים נעשתה כחלק ממגמת שיפור המעמד שלו במועדון, בהמשך להארכת החוזה עליה חתם החלוץ בקיץ. אלא שהשדרוג הזה הביא לפיחות במעמדו של פרסנל קימפמבה, שחקן הבית של פריז סן ז'רמן שאף ענד את הסרט בשני משחקים העונה בהם מרקיניוס לא שותף: ב-10 בספטמבר נגד ברסט וב-29 באוקטובר מול טרואה.

בתגובה לדיווח, בו נכתב כי קימפמבה קיבל הודעה על השינוי לפני מספר שבועות, הסבירה פריז סן ז'רמן: אם מרקיניוס לא על המגרש, גאלטייה יכול לבחור קפטן מבין ארבעה סגנים שמינינו - קימפמבה, מרקו וראטי, סרחיו ראמוס ואמבפה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פרסנל קימפמבה, פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
כבר לא הסגן היחיד לקפטן. קימפמבה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

המבוכה רק גדלה כאשר קימפמבה התייחס לפרסום בסטורי שהעלה לאינסטגרם, ובו כתב: "בשעות האחרונות שמעתי וקראתי הרבה דברים לגביי. לכן, אני רוצה להעמיד דברים על דיוקם כדי למנוע פרסום של מידע שגוי עליי. המועדון לא יידע אותי בהחלטה הזו, הטענה שכך עשו אינה נכונה כלל. למרות זאת, תמיד אכבד את החלטות המועדון".

הבלם בן ה-27, שגדל כאמור בפריז סן ז'רמן, נחשב לאחד השחקנים האהובים בקרב אוהדי הקבוצה. בעונה הנוכחית הוא ערך רק 8 הופעות וגם פספס את המונדיאל בגלל פציעה, אבל בינו לבין אלופת צרפת מתנהלים מגעים להארכת חוזה. קימפמבה, שירד בהיררכיה בעקבות כניסתו של ראמוס להרכב הראשון, ובימים אלה שומע כי קבוצתו קרובה לרכוש את בלם אינטר מילאן שקריניאר, צפוי לחתור למעבר אל מחוץ לצרפת אם לא יגיע להבנות עם ראשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully