וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשראה לחמישייה? אמבפה קיבל את סרט הקפטן, והוכיח שהוא "הסקורר המושלם"

כוכב פ.ס.ז' כבש חמישייה היסטורית ב-0:7 בגביע ומתקרב לשיאים נוספים. כעת גאלטייה חושף שהעניק לו מינוי של כבוד ומהלל: "הוא אובססיבי לכיבושים"

תקציר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - פאי דה קאסל 0:7/ספורט1

קיליאן אמבפה ממשיך לנפץ שיאים. אמש (שני) הפך החלוץ לשחקן הראשון בתולדות פריז סן ז'רמן שכובש חמישייה, לאחר שהתפוצץ ב-0:7 הקליל על פאי דה קאסל מהליגה השישית בצרפת בדרך לשמינית גמר הגביע. אמבפה כבש שלושער עד המחצית, אבל הוא וניימאר ביקשו מהמאמן כריסטוף גאלטייה להמשיך לשחק גם במחצית השנייה, בה היכו ללא רחם. זה הסתיים כאמור בשביעייה, וקירב את אמבפה לשיאים נוספים.

מאזן השערים שלו במדי פ.ס.ז' עומד כעת על 196 - רק ארבעה פחות ממלך שערי הקבוצה בכל הזמנים אדינסון קבאני. אמבפה שם לעצמו למטרה לעבור את קבאני, ובקצב הזה זה יקרה מהר מאוד. אמבפה אף הגיע ל-29 שערים במסגרת הגביע הצרפתי, שווה לשיא כל הזמנים של ז'אן פייר פאפן.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
תמיד רעב. אמבפה/רויטרס

מבחינתו של אמבפה, למשחק אתמול הייתה משמעות מיוחדת. הקפטן הקבוע מרקיניוס לא שיחק (כמו גם ליאו מסי, שקיבל מנוחה), ובהיעדרו אמבפה ענד את הסרט. בסיום חשף גאלטייה כי מדובר למעשה במינוי קבוע, ושאמבפה משמש על תקן הקפטן השני של הקבוצה על אף גילו הצעיר.

גאלטייה הפליג במחמאות לאמבפה, והסביר בסיום ש"מבחינתי, הוא הסקורר המושלם. יש לו אובססיה לכיבוש שערים, הוא כל הזמן רוצה לתקוף, כל הזמן רוצה לכבוש עוד ועוד. היה חשוב לי לראות במשחק הזה את שיתוף הפעולה בינו לבין ניימאר, והייתי מרוצה ממנו מאוד. הם שיחקו היטב יחד, והזינו אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully