וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דורשת שהגביע ישוחק בחולון: "ספורטיביות - ערך עליון"

26.1.2023 / 16:35

הצהובים, שאירחו 36 גמרים ביד אליהו וניצחו ב-32, תמכו בעתירת הפועל חיפה נגד קיום הפיינל פור בארנה, הפועל ירושלים הגיבה: "חחחחחחחחחחחחחח"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 82:84 על טורק טלקום ביורוקאפ/ספורט1

עורכי הדין של מכבי תל אביב, טל רוטמן ועדי ציטרון ממשרד פרל כהן, שלחו היום (חמישי) מכתב תמיכה בעתירה שהגישה הפועל חיפה לבית הדין של איגוד הכדורסל, בה דרשו החיפאים כי משחקי פיינל פור גביע המדינה ייערכו בהיכל הטוטו בחולון. גם עיריית חולון עתרה לבית המשפט המחוזי על מנת שתכובד החלטת האיגוד מה-16 בינואר, להעביר את המשחקים לחולון במקום הארנה בירושלים, החלטה שנהפכה לאחר שעיריית ירושלים הורידה משמעותית את המחיר שדרשה מהאיגוד עבור אירוח חצאי הגמר והגמר.

היום הודיע איגוד הכדורסל על מועדי המשחקים: חצאי הגמר ייערכו ב-13 בפברואר, כאשר עירוני נס ציונה תפגוש את מכבי תל אביב ב-18:00 והפועל חיפה תשחק נגד הפועל ירושלים ב-20:45.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב קראה לשמירה על ערך הספורטיביות/דני מרון

"למכבי אין מידע על המגעים שהתקיימו בין עיריית חולון לבין איגוד הכדורסל, אך ההודעה בדבר קיום משחקי חצי גמר גביע המדינה לעונת 2022/23, בהיכל טוטו חולון פורסמה על ידי המוסדות הרשמיים של איגוד הכדורסל כבר בתאריך 16.1.2023, ומכבי סבורה כי הסכמים יש לכבד", לשון המכתב מטעם מכבי תל אביב. "ויודגש, עד למועד הגשת תגובה זו לא הוציא איגוד הכדורסל מתחת ידו כל הודעה הקובעת אחרת ביחס למיקום המשחקים, כאשר ברור לגמרי כי לא מתקבל על הדעת מצב בו קבוצות המשתתפות במפעל הגביע יהיו נתונות לרצונות משתנים של גורמים כאלה ואחרים באיגוד הכדורסל".

"גם אם תועלה הטענה כי מדובר בהחלטה ששונתה והתקבלה על ידי ועדת הארגון, או כל ועדה אחרת באיגוד הכדורסל, הרי שזאת צריכה להיות בגדר המלצה בלבד, החייבת להיות מובאת לאישור הנהלת האיגוד, דבר שלא נעשה בעניינינו, ולא ניתן להכשיר את ההחלטה הפגומה הזו בדיעבד. היה ויועלה הנושא הכלכלי, הרי שבהתאם להחלטות שהתקבלו, ומצאו את מקומם בפרוטוקולי איגוד הכדורסל ותקנוניו, מן הראוי לקבוע כי הכנסות המפעל אמורות להיות מחולקות בין ארבע הקבוצות הנוטלות חלק במפעל ובין האיגוד".

בהקשר הזה אף יצוין כי קיים הגיון רב בקיום המשחקים בשני ערבים שונים, דבר שיאפשר לקהלים רבים להגיע למשחקים, וכמו כן יאפשר למקסם את ההכנסות הצפויות ממפעל הגביע. על כל האמור נוסיף, כי גם במנותק מהסוגיות המנהלתיות והכלכליות, יש לתת דגש לנושא הספורטיבי, שהינו בעל ערך עליון. אשר על כן, מכבי תל אביב תומכת בעתירת הפועל חיפה וסבורה כי יש לפצל את מועדי המשחקים ואת מיקומי המשחקים".

היכל הטוטו החדש, חולון. טל קירשנבאום, מערכת וואלה! NEWS
היכל הטוטו בחולון/מערכת וואלה! NEWS, טל קירשנבאום

יש לציין כי מכבי תל אביב, אשר קראה כי שכתוב במכתב לשמירה על ערך הספורטיביות, אירחה עד היום 36 גמרים בהיכל ביד אליהו וניצחה ב-32 מתוכם.

בתגובה למכתב של הצהובים, הפועל ירושלים שתשחק את חצי גמר (והגמר, אם תעפיל אליו) במגרשה הביתי על פי החלטת האיגוד, מסרה: "חחחחחחחחחחחחחח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully