וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מסרבת שחצי הגמר ייערך בירושלים: "ריח רע של פוליטיקה"

עיריית ירושלים הפחיתה משמעותית במחיר ואיגוד הכדורסל חזר בו מהעתקת המשחקים לחולון, אלא שיש מי שמתנגדת לכך: "נעתור לבית הדין ואולי גם לבית משפט אזרחי", מסרה יריבת הפועל ירושלים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.1/ספורט1

היכן יתקיימו משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורסל? יממה אחרי שאיגוד הכדורסל הודיע על החלטתו להעביר את המשחקים לחולון על אף התכנון הראשוני לקיים את שבוע משחקי הגמר בירושלים, הערב (שלישי) עיריית ירושלים הודיעה כי מאמצים רבים נשאו פרי ומכאן שהקרבות על התואר ייערכו כמתוכנן בעיר הבירה. הסיבה לכך שהמשחקים אמורים בכל זאת להתקיים בירושלים בסופו של דבר היא הורדה משמעותית במחיר.

עם זאת, שעה קלה לאחר הודעת עיריית ירושלים על ביטול העתקת משחקי חצי גמר והגביע לחולון, הודיעה הפועל חיפה, שעלתה לחצי הגמר ובו היא תפגוש את הפועל ירושלים, כי היא מסרבת שהמשחקים ישובו לארנה בעיר הבירה אחרי שנמסרה לקבוצות הודעה כי הועתקו לחולון וכמובן שלאחר ההגרלה שזימנה לה מפגש נגד הקבוצה המקומית, הפועל ירושלים.

הפיס ארנה הפועל ירושלים – מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחקי החצי והגמר יישארו בארנה בירושלים? מוקדם לומר/ברני ארדוב

"מועדון הפועל חיפה קיבל בתדהמה את ההחלטה לקיים את משחקי חצי גמר גביע המדינה בירושלים, וקיבל על כך עדכון מרשתות התקשורת כאחרוני האוהדים. צעד תמוה של ראשי איגוד הכדורסל להיכנע ללחצים אינטרסנטיים מצד עיריית ירושלים והנהלת האולם לעשות את מרב המאמצים לקיים את המשחק אצלם, ואף להגיע להסכם מהיר דווקא אחרי שהפועל ירושלים עלתה גם היא.

אנו מוחים נגד ההחלטה שמדיפה ריח רע של פוליטיקה לאחר שכבר יצאה הודעה על כך שהמשחקים ייערכו בחולון בעקבות אי הסכמה לגבי העלויות בארנה בירושלים", מסרו החיפאים, "בכוונת המועדון להגיש עתירה לבית הדין של האיגוד ואף נבדקת האפשרות לעתור לבית משפט אזרחי. נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה לנסות להפוך בחזרה את ההחלטה, שמעבר לספורטיביות שנפגמת, היא מקשה על אוהדי הפועל חיפה ותפגע בחוויית המשחק".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה חוגגים. דני מרון
היכן ייפגשו את הפועל ירושלים בחצי הגמר? שחקני הפועל חיפה/דני מרון

שבוע שלבי חצי גמר וגמר גביע המדינה, שמיועד להיערך ב-13 וב-16 בפברואר בארנה בירושלים כאמור, יפגיש במשחקי שלב ארבע האחרונות את מכבי תל אביב נגד עירוני נס ציונה ואת הפועל ירושלים מול הפועל חיפה. המנצחות כמובן ייפגשו בגמר כעבור שלושה ימים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר מוקדם יותר היום: "העיר ירושלים ערוכה ושמחה לארח אליפויות עולם ואליפויות ארציות בגאווה גדולה. הבירה תארח גם השנה את סדרת משחקי גמר גביע המדינה בכדורסל. אנו ממשיכים לפתח תשתיות ספורט מקצוענית וכך הפכה ירושלים לבירת הספורט של ישראל. בהצלחה לכל המתמודדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully