וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת חצי גמר הגביע: מכבי ת"א מול נס ציונה, הפועל חיפה נגד ירושלים

הצהובים יפגשו את הכתומים המשתפרים, דרוקר ושחקניו יחפשו להמשיך להפתיע את הקבוצה מהבירה. איגוד הכדורסל החליט להעביר את משחקי הגביע לחולון על אף התכנון לערוך זאת בירושלים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

הגרלת שלב חצי הגמר בגביע המדינה נערכה הערב (שני) וקבעה צמד מפגשים מעניינים - מכבי תל אביב תתמודד מול עירוני נס ציונה בעונה נהדרת של הקבוצה מהשפלה, בעוד הפועל חיפה המפתיעה תנסה להמשיך את המומנטום מהמשחק מול הפועל חולון גם נגד הפועל ירושלים החזקה. משחקי חצאי הגמר ייערכו ב-14.2, כאשר הגמר הגדול ייערך ב-16.2 באולם היכל הטוטו בחולון.

באיגוד הכדורסל התקבלה כבר החלטה עקרונית לקיים העונה את שבוע גביע המדינה בירושלים, אבל לבסוף החליטו להעביר את המשחקים להיכל טוטו בחולון. הסיבה: בשדרות יהודית נדהמו מהדרישות הכספיות "חסרות התקדים", כהגדרת גורמים באיגוד, שהציבה הנהלת הארנה בתמורה לאירוח המשחקים.

קיום שלבי הגמר בהיכל מנורה מבטחים ביד אליהו אינו עומד על הפרק, מכיוון שהאולם כבר הוזמן מראש לאותו שבוע: ביום חמישי, 16 בפברואר (ערב הגמר), תיערך בו הופעה של אושר כהן, ויומיים קודם לכן (למחרת חצאי הגמר) יופיעו על הבמה שלומי שבת ומשה פרץ.

היכל הכדורסל בחולון. קובי אליהו
אופציה חלופית. ההיכל בחולון/קובי אליהו

תכולת ההיכל בחולון עומדת על כ-5,500 מושבים בלבד, וקטנה במחצית מיד אליהו ומהארנה, אבל העלויות הגבוהות עשויות להוביל לשינוי. את הבעיה בחצאי הגמר אפשר לפתור על ידי פיצול המשחקים לשני ערבים, אבל באיגוד היו מעדיפים מלכתחילה לקיים את הגמר לעיני 11 אלף צופים.

לפני שנתיים אירח היכל טוטו את הגמר בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון, אולם אז היה מדובר במציאות שונה ובנסיבות אחרות: המשחק נדחה מלכתחילה בשלושה חודשים כדי להימנע מיציעים ריקים לחלוטין בשל מגיפת הקורונה, ולבסוף בוטלו מגבלות ההתקהלות זמן קצר לפני קיומו - כשכבר לא היה אפשר לשנות את המיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully