וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה פומבית: האקסית והבן של מייקל ג'ורדן מטרילים את סקוטי פיפן

25.1.2023 / 19:28

מדורי הרכילות בארה"ב מדווחים: לארסה פיפן, כוכבת הטראש האמריקאית, אישרה שהיא בזוגיות עם הבן של ג'ורדן, חברו ויריבו של סקוטי, והצטלמה לצדו בתמונה מתריסה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.1/ספורט1

לארסה פיפן, גרושתו של כדורסלן העבר סקוטי פיפן, היא דמות בארה"ב בקרב חובבי הטראש והרכילות, על רקע העובדה שהשתתפה במספר תוכניות ריאליטי, התחברה עם בנות משפחת קרדשיאן והייתה מעורבת בכמה שמועות עסיסיות, כמו מערכת יחסים עם כדורסלנים נוספים (מאליק ביזלי, בין השאר) ופרידה מתוקשרת ומלוכלכת מסקוטי פיפן.

מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן. Jonathan Daniel, GettyImages
כבר לא חברים. פיפן ומייקל/GettyImages, Jonathan Daniel

אבל בחודשים האחרונים כיכבו במדורי הרכילות שמועה נוספת שגם אותה ספק אם סקוטי פיפן יאהב: לארסה יוצאת עם מרקוס ג'ורדן, בנו של מייקל ג'ורדן, מי שהיה "חברו" של MJ בשיקגו בולס המיתולוגית. השניים נראו מצולמים מספר פעמים ביחד, אבל לארסה הבטיחה שאנחנו רק ידידים". כשנשאלה מה סקוטי חושב על מערכת היחסים הזאת, אמרה "אני לא יודעת, לא דיברנו על זה". אבל כעת השניים הצהירו בפומבי על מערכת היחסים והזוגיות, כשלארסה העלתה תמונה שלהם מחובקים, אוחזים ידיים - על רקע תמונה של סידור פרחים עם המספר 23 של מייקל ג'ורדן. כידוע, היחסים בין סקוטי פיפן למייקל ג'ורדן היו רוויים בהצהרות מתוחות בשנים האחרונות, וכעת נראה שלארסה משלימה את הנקמה בצורה פומבית. "השניים מטרילים את סקוטי", נכתב באתר TMZ, "כל העסק הזה נהיה מוזר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לארסה פיפן. מתוך חשבון האינסטגרם @larsapippen, אתר רשמי
חובת טראש. לארסה/אתר רשמי, מתוך חשבון האינסטגרם @larsapippen
לארסה פיפן, סקוטי פיפן. Matt Winkelmeyer, GettyImages
יצאה נגדו בהאשמות חמורות בעבר. לארסה/GettyImages, Matt Winkelmeyer
לארסה פיפן. מתוך חשבון האינסטגרם @larsapippen, אתר רשמי
"סקוטי לא יאהב את זה"/אתר רשמי, מתוך חשבון האינסטגרם @larsapippen

אשתו לשעבר של פיפן האשימה אותו בעבר בהתנהגות אלימה ובמערכת יחסים מתעללת, וסיפרה ש"הוא היה מעניש אותי, הייתי בטראומה. אם דברים לא הולכים בדרך שלו, הוא מעניש אותי. הכל נובע מקנאה". כעת, כך נראה, היא עובדת על נקמה. כזכור, מאז שיצאה הסדרה "הריקוד האחרון" על שיקגו בולס הגדולה, פיפן יצא במספר האשמות נגד מייקל ג'ורדן, והיחסים בין השני התקררו מאוד. בין לארסה לבין הבן של ג'ורדן בן ה-32 מפרידות 17 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully