וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי פיפן: "כל מה שג'ורדן עשה היה בשביל המצלמות, ג'קסון גזען"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 22:56

כוכב שיקגו בולס לשעבר התייחס ל"הריקוד האחרון" ואמר: "ג'ורדן חשב שהוא יכול לעשות הכול לבד, כל הדיבורים שלו היו מתוכננים למצלמות"

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

סקוטי פיפן התראיין היום (שני) בארצות הברית ופתח פה גדול על מייקל ג'ורדן ופיל ג'קסון. פיפן טען שההחלטה של ג'ורדן לעזוב את הכדורסל לטובת הבייסבול הייתה אנוכית ואמר שזה "סוג של מי שג'ורדן היה. זה בחור שתמיד חשב שהוא יכול לעשות הכול לבד".

מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן על הספסל של שיקגו. AP
הרבה דם רע נשאר ביניהם. ג'ורדן ופיפן/AP

פיפן אמר שהסדרה "הריקוד האחרון" התמקדה בג'ורדן ולא בבולס כשהמצלמות עבדו רק בשביל מספר 23 ולא בשביל כל הקבוצה. "אתם יודעים שכל המצלמות שהיו שם, בשביל מי הן עבדו?", אמר פיפן, "אתם יודעים בשביל מי מייקל דיבר? זה הכול היה מתוכנן. הוא דיבר למצלמה. זה לא שהוא דיבר על מה שאנחנו צריכים לעשות, מה התכנית שלנו. הוא דיבר למצלמה. הוא ידע שהוא שולט במצלמות ורצה לבנות הכול כסרט עליו".

פיפן גם העביר ביקורת על מאמן הבולס באותה תקופה פיל ג'קסון. לטענתו של פיפן המאמן לא אישר לו לקחת את הזריקה האחרונה במשחק הפלייאוף מול ניקס ב-1994 ובחר לתת אותה לטוני קוקוץ' בגלל גזענות. המראיין אמר לפיפן: "ברגע שאתה אומר שזה היה מהלך שנובע מגזע, אתה קורא לפיל גזען", פיפן השיב: "אין לי בעיה עם זה", המראיין המשיך: "אתה חושב שפיל היה גזען או שעדיין כזה?" ופיפן אמר: "הו כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully