וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות על "יחסים" בין הבן של לברון ג'יימס וגרושתו של סקוטי פיפן הטריפו את המשפחה

אחרי שדווח על ה"קשר" שבין ברוני בן ה-16 לבין לארסה פיפן בת ה-46, אשתו של לברון ג'יימס הגיבה בזעם, לארסה "טורפת הכדורסלנים" נאלצה להכחיש

טקס פרסי הגלובסוקר/ספורט 1

אפילו אשתו של לברון ג'יימס נאלצה להגיב על השמועות העסיסיות שרצו בארה"ב על "יחסים" בין הבן של לברון לבין אשתו לשעבר של סקוטי פיפן, לארסה פיפן. הכל החל כאשר אתר בארה"ב דיווח שברוני בן ה-16 עשה לייק לתמונות של לארסה פיפן בת ה-46 (שרק לאחרונה עלתה לכותרות מאחר שנראתה לצדו של הכדורסלן מאליק ביזלי, מה שהוביל לגירושיו). ברוני הבהיר שהוא בסך הכל עשה לייק לתמונות, אבל מהדיווח השתמע שהוא החל להתכתב איתה ולהתקרב אליה, מה שכמובן הצית שמועות וספקולציות.

לארסה פיפן, לשעבר אשתו של סקוטי פיפן וכוכבת טראש ידועה בארה"ב, הגיבה בזעם וכתבה: "פאקינג אתבע אתכם אם תמשיכו לכתוב את השקרים המגעילים שלכם יא ווירדוז... הסיפורים האלה כל כך מגעילים, שאפילו חברים של הילדים שלי פוחדים לעשות לי לייק בלי שאנשים יכתבו עליהם דברים מוזרים, החרא הזה מטורף". כמו כן פיפן (שבעבר יצאה גם עם טריסטן תומפסון וכדורסלנים נוספים) טענה שבילתה לצד ביזלי רק אחרי שנפרד מבת הזוג שלו.

לארסה פיפן, קים קרדשיאן. GettyImages
אל תגזימו. פיפן וחברה/GettyImages

אבל מה שבאמת "נתן תוקף" לשמועות היה ההתייחסות של סבאנה ג'יימס, אשתו של לברון ג'יימס ואמא של ברוני בן ה-16, שכתבה: "עם כל מה שקורה בעולם כרגע, זה החרא שכולכם מדברים עליו... בסופו של דבר כולכם מדברים על קטין... לא אכפת לי איזה סוג של 'סלבריטי' כולכם חושבים שהוא, אבל בסופו של דבר הוא ילד, אז הבולשיט הזה חייב להיפסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully