וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל צרפתי: הפועל ירושלים פתחה את הטופ 16 עם הפסד לדיז'ון

אחרי ההפסד הדרמטי של הפועל חולון לשטרסבורג, גם האדומים החלו ברגל שמאל את הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א כשנכנעו 84:77 בבית ליריבה הצרפתית הנוספת בבית. במחזור הבא: דז'יקיץ' מתארח אצל הסגולים

יממה בלבד אחרי שהפועל חולון נחלה הפסד דרמטי בשטרסבורג, גם הפועל ירושלים החלה הערב (רביעי) את דרכה בבית בטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א הם הפסד ליריבה מצרפת, אחרי שנכנעה 84:77 לדיז'ון בארנה.

הירושלמים הגיעו למפגש אחרי ניצחון בשתי הארכות מול בני הרצליה, וייתכן כי העייפות עשתה את שלה. המארחת אמנם פתחה נהדר עם ריצת 0:8, אך משם האורחת הצרפתית השתלטה על המשחק והובילה כמעט לכל אורך ההתמודדות. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' לא נתנה ליריבתה לברוח לפער דו ספרתי, אך מנגד לא הצליחה לנצל מומנטומים קצרים לכדי יתרון משמעותי.

מדובר בהפסד כואב עבור דז'יקיץ', שכדי להיכנס למאבק על העלייה לרבע הגמר יצטרך ככל הנראה להשיג ניצחון חוץ אצל הפועל חולון במפגש הפיקנטי במחזור הבא. זאק הנקינס הוביל את המפסידה עם דאבל דאבל של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים, ליוואי רנדולף הוביל את הקלעים עם 14 נקודות. גאבין וור בלט בצד השני עם 24 נקודות, לצד 20 נקודות ו-13 אסיסטים של דייויד הולסטון.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 14, זאק הנקינס 13 (10 ריבאונדים), קאדין קרינגטון 11, סים סנדר ונה 10, ספידי סמית' 8 (12 אסיסטים), אור קורנליוס ומארקס מייריס 6 כ"א, ברנדון בראון 5, איתי שגב 4. שותף ולא קלע: עוז בלייזר.

קלעו לדיז'ון: גאבין וור 24, דייויד הולסטון 20 (13 אסיסטים), מרקיס מקדאפי 16, גרגור הרובאט 13, מאט מובלי 5, זאק אלינגה 4, רובין דוקוטה 2. שותפו ולא קלעו: ג'רום רוסל, דייויד ברמבלי, עבדולאי לום.

אחרי 2 הארכות: הפועל חולון הפסידה 112:110 אצל שטרסבורג
גודס על השיפוט: "מעולם לא דיברתי כך, אבל הדברים צריכים להיאמר"
חמישי ביורוליג: ריאל מדריד תנצח את ברצלונה לראשונה העונה?

אלכסנדר דז'יקיץ' עם שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
חולון מחכה בשבוע הבא. דז'יקיץ' עם שחקני הפועל ירושלים/דני מרון
ליוואי רנדולף, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
המשיך להיראות טוב מאז החזרה מהפציעה, אך יצא בידיים ריקות. רנדולף/דני מרון
אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
פתיחה ברגל שמאל. אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1: ליוואי רנדולף פתח עם סל בהתקפה הראשונה, הצרפתים הפכו עם שתי שלשות, אך צליפה מבחוץ של אור קורנליוס קבעה 6:6. רנדולף השלים ריצת 0:8 והעלה ל-6:10 ירושלמי, אך האורחת נותרה בתמונה בזכות השלשות ועלתה ל-12:17 בזכות ריצת 0:9 משלה. הפער הצרפתי הגיע בשיאו לשבע נקודות, אך שלשה של ברנדון בראון צימקה וירושלים סיימה את הרבע בפיגור 23:21.

זאק הנקינס, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הירושלמים רדפו. הנקינס/דני מרון

רבע 2: מרקיס מקדאפי ודייויד הולסטון המשיכו להוביל את הצרפתים גם בתחילת הרבע השני, קאדין קרינגטון וסים סנדר ונה השאירו בתמונה עם שלשות. זאק הנקינס קירב עוד יותר עם סל ועבירה, והקטין ל-35:34 צרפתי. רנדולף העביר את היתרון לירושלים והשלים ריצת 4:15, אך הצרפתים התעשתו וירדו להפסקה ביתרון 41:46 מסל של גרגור הרובאט.

ספידי סמית', שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לא הצליחו להפוך. סמית'/דני מרון

רבע 3: הצרפתים המשיכו להוביל, עד שרנדולף שוב התעורר עם סל ואסיסט להנקינס שהפך. הולסטון מסר שני אסיסטים לסלים של גאבין וור, והאורחת חזרה להוביל 52:55. ספידי סמית' התעורר עם שלשה ושני אסיסטים להנקינס, שהמשיך להפגין שליטה בצבע והקטין ל-61:59. עם זאת, הרבע שוב הסתיים בסל של הרובאט ודיז'ון הוליכה 61:67 בסיומו.

סים סנדר ונה, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הפסד מאכזב בפתיחת הטופ 16. ונה/דני מרון

רבע 4: הולסטון הגיע לדאבל דאבל עם אלי הופ לז'אק אלינגה שקבע 63:71. קרינגטון כבר הקטין ל-72:68, הולסטון נעץ שלשה קריטית והאורחת סגרה סיפור מקו העונשין בדרך ל-77:84 בסיום.

רז אדם, עירוני נס ציונה. עמית סמיקט, באדיבות עירוני נס ציונה, אתר רשמי
רבע אחרון נפלא קירב את נס ציונה לרבע הגמר. רז אדם/אתר רשמי, עמית סמיקט, באדיבות עירוני נס ציונה

עוד הערב, עירוני נס ציונה רשמה את ניצחונה השלישי העונה בליגה הצפון אירופאית כשגברה 83:90 על וולבס בלב המושבה והתקרבה לרבע הגמר. הליטאים נכנסו לרבע האחרון ביתרון 56:63, אך הכתומים השיבו עם 34 נקודות בעשר הדקות האחרונות ושלשות גדולות של תומר לוינסון ודי ג'יי קופר בדרך לניצחון.

בשבוע הבא, מיד לאחר משחק הבית מול הפועל תל אביב, הכתומים ייצאו ללטביה לשני משחקי הבית האחרונים שלהם בשלב הבתים, מול ואלמיירה הלטבית וטארטו האסטונית, במטרה להשלים את המשימה ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר.

קלעו לעירוני "חי מוטורס" נס ציונה: הארל 18 (10 ריבאונדים, 4 אסיסטים), ביי וביוקנן 17 כ"א, לוינסון 12, מיינסי 10 (3 חסימות), אדם 7, קופר 6 (12 אסיסטים), גוט 3. שותפו ולא קלעו: וויליאמס ואהרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully