וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 2 הארכות: הפועל חולון הפסידה 112:110 אצל שטרסבורג

המשחק הראשון בטופ 16 בליגת האלופות היה בידיים של האלופה, שאיבדה יתרון שבע בהארכה השנייה וירדה מנוצחת לפני המפגש מול הפועל ירושלים. רגלנד הפציץ 27 אבל החטיא שלשה קריטית, גם האריס וג'ונסון הצטיינו

הפועל חולון היתה בדרך הבטוחה לפתוח את שלב הטופ 16 בליגת האלופות עם ניצחון. היא הובילה בבטחה ברבע הרביעי, אבל שמטה את כל היתרון שלה והפסידה אחרי שתי הארכות 110:112 לשטרסבורג במשחק דרמטי מאוד ובעיקר כואב. חולון כבר הובילה 101:108 בהארכה השנייה, אבל איבדה את הראש וגם השופטים עזרו למארחים עם עבירה בלתי ספורטיבית מפוקפקת ששרקו לסי ג'יי האריס ובסופו של יום דיאנדרה לנסדאון ניצח לצרפתים את המשחק עם סל קשה על בורדיון 11 שניות לסיום המותחן.

שלושה שחקנים בלטו מעל כולם בחולון. ג'ו רגלנד הפגיז 27 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. כריס ג'ונסון הוסיף 23 וסי ג'יי האריס תרם 20 מהספסל אבל ההגנה של חולון נכנעה שוב ושוב וקיבלה סלים קלים וגם קשים של לנסדאון המצוין שסיים עם 24 נקודות מנגד והרבה סלי קלאץ' ברבע האחרון ומרכוס קים שלהט עם 23, כולל כמה שלשות קריטיות. חולון תנסה להתאושש מהמשחק הזה כשבמחזור הבא מחכה לה יריבה מוכרת בשם הפועל ירושלים, שמשחקת איתה באותו הבית. יהיה מעניין, מעניין מאוד.

מאמן הפועל חולון גיא גודס מאוכזב. דני מרון
הפסד כואב בצרפת. גיא גודס/דני מרון

מהלך המשחק

חולון פתחה רע מאוד את המשחק הזה ונתקעה על ארבע נקודות אחרי ארבע דקות, כשמרכוס קין קבע 4:10 מהיר עם שלשה. אלא שבשלב הזה היידן דלטון התעורר עם שתי שלשות משלו, כשכריס ג'ונסון וסי ג'יי האריס משלימים מהפך וקובעים 14:16 לחולון. האורחים שיפרו את ההגנה ועשו עצירות ושלשה גדולה של רגלנד על הבאזר קבעה 20:25 לחולון בסוף הרבע הראשון. פתיחת הרבע השני הייתה שייכת למארחים, שעם סלים של לאקומב ושלשה של קורוץ' החזירו לעצמם את היתרון אבל חולון ממש לא ויתרה ועם סל של כריס ג'ונסון ושלשה גדולה של סי ג'יי האריס היא חזרה להוביל 37:42 במשחק שנפתח בהססנות, אבל נכנס לשטף התקפי גבוה מאוד. שטרסבורג הלכה פנימה על אודאנו, אבל לא מצאה תשובה להתקפה המצוינת של חולון שהציגה משחק מאוזן וחדירה של האריס קבעה יתרון שיא של 39:48 לחולון. אלא שהצרפתים הגיבו עם מיני ריצה משלהם לקראת סוף הרבע ושלשה של מרכוס קין קבעה 45:48 לחולון בהפסקה.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד לצד פרדריק בורדיון. ברני ארדוב
הפסד אכזרי בצרפת. רגלנד ובורדיון/ברני ארדוב

חולון קיוותה להמשיך את המומנטום ולברוח ברבע השלישי, אבל לא מצאה תשובה לדיאנדרה לנסדאון, שקלע את כל 11 הנקודות הראשונות של הצרפתים ברבע השני ופול לאקומב השלים מהפך וקבע יתרון 56:58. אם חשבתם שלנסדאון יירגע, אז טעיתם בגדול. הסקורר האמריקאי תפר עוד שלשה, העלה את מאזנו ל-20 נקודות והריץ את הצרפתים ליתרון חמש של 58:63. חולון לא מצאה תשובה לצמד האמריקאים לנסדאון ומרכוס קין שעם שלשה נוספת קבע 61:69 לצרפתים. מי ש"הושיע" את חולון מבריחה צרפתית היה סי ג'יי האריס, שתפר שלשה ונקודות של רגלנד מהקו החזירו את חולון למשחק. לאקומב איבד כדור ודאוסון סחט עבירה חמישית מבודיאן מאסה סנטר המארחים וגם צימק את הפיגור החולוני ל-69:68 בלבד בסוף הרבע השלישי.

המומנטום החולוני נמשך בפתיחת הרבע הרביעי כששלשה של בורדיון השלימה ריצת 0:12 והעניקה לאורחים יתרון של 69:73. הבריחה של חולון הושלמה עם שלשה של דאוסון ודאנק של מרווין ג'ונס שקבע יתרון דו ספרתי של 73:83. האלופה כבר כמעט הבטיחה את הניצחון, אבל 51 שניות לסיום השופטים שרקו שריקה מפוקפקת לבלתי ספורטיבית של מרווין ג'ונס. לאקומב קלע מהקו ואודאנו חדר כדי לקבוע 85:88 בלבד לחולון כשנותרו 49 שניות לסיום. האלופה לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם החטאה של סי ג'יי האריס. שטרסבורג טסה קדימה ומרכוס קין צלף שלשה ענקית וקבע שוויון 88 כשנותרו שבע שניות לסיום. חולון הלכה על זריקה נואשת של כריס ג'ונסון שלא פגע בכלום והמשחק הולך להארכה.

seperator

המשחק נעצר למשך דקות ארוכות בהארכה כשהשופטים התקשו לקבל החלטות. כשהמשחק חודש כריס ג'ונסון המצוין קלע, אבל חולון חטפה שלשה של מייל שצימק את היתרון של חולון ל-93:94 כשאנחנו דקה ו-24 שניות לסיום. כריס ג'ונסון רשם איבוד קריטי וקורוץ' עם דאנק החזיר את היתרון לצרפתים. חולון הלכה על סי ג'יי האריס שעשה מהלך גדול עם סל וסחט עבירה כדי לקבוע 95:97 כשנותרו 27 שניות לסיום. אלא שחולון לא שמה לב ללאקומב שקלע כשהוא חופשי לגמרי. האריס החטיא מנגד ואנחנו הולכים לעוד הארכה עם שוויון 97.

ההארכה השנייה עמדה בסימן חולון כשסי ג'יי האריס תפר שלשה ואז ג'ו רגלנד תפר שתי שלשות רצופות כדי לקבוע יתרון גדול של 101:108 לחולון. גמור? ממש לא. השופטים הדביקו עבירה בלתי ספורטיבית לסי ג'יי האריס. אודאנו קלע, מרווין גו'נס איבד ושלשה של קין האיום קבעה מהפך ו-108:110 למארחים. היידן דלטון קבע שווין 101 מהקו וחולון הלכה על רגלנד שהחטיא שלשה קשה. לשטרסבורג נותרו 11 שניות ודיאנדרה לנסדאון חדר וקלע סל קשה תחת השמירה של בורדיון. גיא גודס הזעיק פסק זמן, אך נותרו לחולון רק שנייה ושש עשיריות לעשות סל. דלטון החטיא וחולון ירדה מנוצחת: 108:110 כואב לצרפתים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully