וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך המריא לאוסטריה ויחתום בזלצבורג: "הרווח של הכדורגל הישראלי"

25.1.2023 / 14:14

היהלום של מכבי ת"א יעבור בחמישי את הבדיקות ויחתום רשמית, בסביבתו מרוצים: "כל ההחלטות שהתקבלו עד כה היו נכונות, וגם זו אמורה להיות נכונה. מעטים היו אומרים לא לברצלונה"

אוסקר גלוך ממריא לחתום בזלצבורג/צילום: אבי רוקח | עריכת וידאו: ניר חן

אוסקר גלוך הגיע היום (רביעי) לנתב"ג לקראת ההמראה בשעה 17:00 לגרמניה ומשם לאוסטריה כדי לנחות במועדון הבא שלו, רד בול זלצבורג. אוסקר ואביו ימריאו לפנות ערב מלווים בסוכן האישי של השחקן, עורך הדין שחר גרינברג שמלווה את השחקן מאז היה בן 16. גלוך יזכה בזלצבורג לליווי צמוד מצד בן משפחה שיצטרף אף הוא לטיסה ושמתכוון לשהות לצידו ולסייע בקליטתו באוסטריה. אביו מקסים ויתר בני המשפחה יגיעו אחת לשבועיים לביקור.

בנתב"ג אמר עו"ד גרינברג: "הרווח הוא של מכבי תל אביב ושל כל הכדורגל הישראלי. אני בטוח שהוא יסב לנו גאווה גדולה. אוסקר לא אומר הרבה, אבל הוא מתרגש ויודע שהוא יוצא לצעד הבא שלו. זה מרגש מאוד".

אמש עוד נשאו ונתנו מכבי תל אביב והמועדון האוסטרי על מתווה העסקה כאשר היו שתי חלופות. רכישת כל הכרטיס של גלוך תמורת סעיף השחרור שלו בגובה של 7 מיליון יורו, או קיזוז של מיליון יורו תמורת אחוזים עתידיים שיישארו בידי מכבי תל אביב. את גלוך כל זה פחות מעניין. הוא ימריא אחר הצהריים לקריירה החדשה שלו במועדון הפאר האוסטרי שהפך להיות מהמועדונים המובילים באירופה לפיתוח כדורגלנים.

אפילו אתמול עוד ניסתה ברצלונה למנוע את המעבר. בקטאלוניה רצו מאוד לראות את גלוך עובר אליהם, אבל הם הציעו עסקה לקיץ וזה פחות דיבר אל גלוך ואל אביו. "מעטים אם בכלל היו אומרים לא לברצלונה, אבל אוסקר הוא משהו מיוחד", אמרו אמש בסביבתו של הקשר. "כל ההחלטות שהתקבלו עד כה עבור הקריירה של אוסקר, היו נכונות וגם ההחלטה הזו אמורה להיות נכונה".

בן זקן מעדיף למכור את כנעאן לחו"ל. פערים מול מכבי ת"א עוד לפני המו"מ
ערן זהבי: "היתה חסרה קצת רוח קבוצתית, עכשיו יש רוח חדשה"
מכבי תל אביב הביסה את מכבי חיפה 0:3 ופתחה את מאבק האליפות

אוסקר גלוך, מקסים גלוך לפני ההמראה לזלצבורג. אבי רוקח
גלוך בנתב"ג/אבי רוקח
אוסקר גלוך עם משפחתו ועם הסוכן שחר גרינברג, בדרך לזלצבורג. אבי רוקח
בדרך לתחנה הבאה. גלוך עם משפחתו והסוכן שחר גרינברג/אבי רוקח

שכר הבסיס של גלוך יעמוד על 550 אלף יורו נטו לעונה, אבל בחוזהו מופיעים בונוסים נאים על הישגים קבוצתיים והישגים אישיים כמו שערים ובישולים, כך שהקשר הצעיר גם יכול להגיע לחוזה של מיליון יורו נטו בעונה מצויינת קבוצתית ואישית. מדמי המכירה שמגיעים למכבי תל אביב על העסקה, יקבלו גלוך ומשפחתו 30 אחוז.

גלוך יעבור מחר בבוקר את הבדיקות הרפואיות בזלצבורג ואחר הצהריים אמור לחתום על החוזה לארבע עונות וחצי. ההערכה היא שעוד הרבה קודם זלצבורג תמכור אותו ליעד הבא שלו. גלוך כבר יצר קשר עם חברו הקרוב דורון ליידנר שגם עבר לאוסטריה והם קבעו להיפגש בתקופה הקרובה עכשיו כששניהם משחקים באותה הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully