וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 נק' ו-10 ריב' לאבדיה בניצחון הדרמטי של וושינגטון בדאלאס

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 8:17

הישראלי קיבל 32 דקות מהספסל ורשם 9 מ-11 מהעונשין ב-126:127. דונצ'יץ' הפציץ 41 בצד השני, קוזמה (32 נק') דאג לניצחון שלישי רצוף

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

יממה לאחר הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללוס אנג'לס לייקרס, ועדיין ללא קנדריק נאן וללא קריסטאפס פורזינגיס שייעדר לכל הפחות שבועיים, סיפקה הלילה (בין שלישי לרביעי) וושינגטון הפתעה, כשניצחה 126:127 בדאלאס.

חרף חסרונם של הפורוורד היפני שהועזב ושחקן הפנים הלטבי הפצוע, דני אבדיה שוב החל את המשחק על הספסל - אך כשעלה, היה מצוין. הישראלי קיבל 32 נקודות והשיב עם 15 נקודות (3 מ-5 מהשדה, 9 מ-11 מהעונשין), לצד 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חטיפות ואיבוד בודד. אבדיה קיבל יותר דקות מכל שחקן ספסל אחר והעמיד את מדד הפלוס-מינוס השני הכי גבוה בקבוצה (+4), אחרי קייל קוזמה (+8).

בדרך לאוסטרליה? בעלי ה-NBL בשיחות עם ברוני ג'יימס
בארה"ב קבעו: וושינגטון הפסידה בטרייד, ואיך זה ישפיע על אבדיה?
לידיעת אבדיה: הוויזארדס סיכמו על העברת האצ'ימורה ללייקרס

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול דאלאס. רויטרס
משחק טוב מאוד. אבדיה/רויטרס

העסק הלך צמוד, ואבדיה ראה זאת מקרוב. 47 שניות לסיום דייק פעמיים מהקו כדי להעניק לקבוצתו 123:126, לוקה דונצ'יץ' העילאי צימק בצד השני ולאחר מכן השווה מהקו, אך את הזריקה השנייה שלו. הישראלי השתלט על הריבאונד, קייל קוזמה דייק פעם אחת מהקו חמש שניות לבאזר, ומנגד, דלון רייט חטף את המסירה האחרונה של דונצ'יץ' והבטיח ניצחון 21 העונה לוויזארדס, לעומת 26 הפסדים.

קוזמה הוביל את המנצחת עם 30 נקודות, בראדלי ביל הוסיף 22 וקורי קיספרט ששודרג לחמישייה 14. דונצ'יץ' סיים עם עוד ערב גדול עם 41 נקודות ו-15 ריבאונדים שלא הספיקו בצד השני, דווייט פאוול הוסיף 22 למאבס, שרושמים הפסד חמישי בששת משחקיהם האחרונים. וושינגטון, לעומת זאת, עם ניצחון שלישי רצוף, משחק אחד בלבד משיקגו העשירית במזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully