וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב קבעו: וושינגטון הפסידה בטרייד, ואיך זה ישפיע על אבדיה?

בארה"ב חשבו שהוויזארדס היו יכולים להשיג מחיר טוב יותר על האצ'ימורה. וגם: השוואה בין מספריו של הישראלי עם היפני, ובלעדיו

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

במשך השבועות האחרונים, עזיבתו של רוי האצ'ימורה את וושינגטון היתה באוויר. מוקדם יותר השבוע נשאל היפני על עתידו, והשיב עם דברים שקשה היה לפרש בצורה אחרת מלבד רצון לעזוב: כזכור, "אני רוצה להיות במקום שרוצה אותי, ושמעריך את סגנון המשחק שלי, בין אם זה יקרה כאן או במקום אחר". כשנשאל האם וושינגטון היא המקום הזה, השיב: "אני לא יודע, כנראה שנגלה בקרוב".

אמש (שני) הגילוי הזה אכן הגיע, כשהאצ'ימורה נשלח ללוס אנג'לס לייקרס תמורת שלוש בחירות סיבוב שני וקנדריק נאן. הפורוורד היפני שנבחר במקום התשיעי בדראפט 2019 עתיד להפוך שחקן חופשי בקיץ, ולפי התקשורת האמריקאית, המהלך הזה מצביע על כך שוושינגטון לא התכוונה להאריך את חוזהו (בניגוד ללייקרס, שדווקא מאמינים בו) - והיא מתכוונת לרכז את רוב מאמציה בהצעת חוזה חדש לקייל קוזמה, שיהפוך גם הוא שחקן חופשי וסחורה חמה עם תום העונה.

תחילה, דרשו הוויזארדס בחירת סיבוב ראשון עבור האצ'ימורה, שהפך העונה לשחקן ספסל במשרה מלאה והעמיד ממוצעים של 13 נקודות (48 אחוז מהשדה) ו-4.3 ריבאונדים למשחק, אך ב-24 השעות האחרונות החליטו להתגמש. היפני יתאחד בעיר המלאכים עם שני אקסים נוספים של הוויזארדס - ראסל ווסטברוק וטרוי בראון ג'וניור.

וושינגטון הביסה 118:138 את אורלנדו בערב רע של דני אבדיה
קיירי ניצח את גולדן סטייט, הלייקרס חזרו מהקבר, דנבר נעצרה
בברלי שיתק את לילארד, לברון "הריח דם": על הקאמבק המדהים של הלייקרס

"אני פשוט לא מסוגל להבין להעביר את רוי תמורת שלוש בחירות סיבוב שני ונאן", צייץ העיתונאי האמריקאי טי ג'יי מקברייד. "זה לא עוזר לוושינגטון בשום צורה, עכשיו או בעתיד. בחירות הסיבוב השני הללו הן סתם הימור, עם סיכוי קטנטן לפגוע בשחקנים שיעזרו לך. אפילו אם רוי לא היה נשאר, האם זה המקסימום שאפשר היה להשיג עליו? זה נראה כמו ראייה לטווח מאוד קצר". ג'יימס אדוארדס מ"האתלטיק" הוסיף: "מעולם לא הייתי מעריץ גדול של האצ'ימורה, אבל זה מהלך טוב ללייקרס. חוץ מזה, שלוש בחירות סיבוב שני על מישהו שנבחר תשיעי בדראפט לפני שלוש שנים והיה בסדר? אני הייתי מחכה להצעה טובה יותר".

העיתונאי קית' סמית' ניתח וכתב: "קל מאוד להסביר את הצד של וושינגטון. כשהם לא החתימו את האצ'ימורה על הארכת חוזהו בתחילת העונה, זה סימן שימיו ספורים. כשדניאל גאפורד נכנס לחמישייה לצד קריסטאפס פורזינגיס וקוזמה זז לעמדה 3, זה הוריד את דני אבדיה לספסל. במצב כזה, היו שם אבדיה, האצ'ימורה וקורי קיספרט, כולם התחרו על דקות, וזה היה פקוק. לכל הפחות, וושינגטון קיבלה קצת חומר לעבוד איתו בעסקאות עתידיות".

למרות הדברים הללו, הקונצנזוס בתקשורת האמריקאי גרס הוויזארדס הפסידו בטרייד. ב"ספורטס אילוסטרייטד" נכתב: "ההיסטוריה של וושינגטון אומרת שבחירות סיבוב שני בדרך כלל לא מעניקות הרבה סיבות לאופטימיות. הוויזארדס בפוזיציה לא טובה כרגע". ב"ספורטינגניוז" הוסיפו: "ייתכן שמדובר במהלך שיהיה חלק מעסקה גדולה יותר, אך לא ברור מדוע וושינגטון לא לקחה את הזמן וניסתה להשיג דיל טוב יותר".

עוד בוואלה!

לידיעת אבדיה: הוויזארדס סיכמו על העברת האצ'ימורה ללייקרס

לכתבה המלאה

ואיך כל זה ישפיע על דני אבדיה? עוד מוקדם לדעת, אך ברור שבאופן מיידי, הישראלי אמור ליהנות מיותר דקות - בטווח הקרוב, זה יקרה גם בשל פציעות של קריסטאפס פורזינגיס שייעדר לכל הפחות שבוע.

המספרים של אבדיה העונה עם האצ'ימורה: 23.5 דקות, 7.2 נקודות (41 אחוז מהשדה, 73 אחוז מהקו), 5.5 ריבאונדים, 2 אסיסטים 0.6 חטיפות, 0.7 חסימות למשחק

המספרים של אבדיה העונה ללא האצ'ימורה: 29.7 דקות, 9.3 נקודות (43 אחוז מהשדה, 80 אחוז מהקו), 6.8 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים, 1.1 חטיפות ו-0.7 חסימות למשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully