וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברלי שיתק את לילארד, לברון "הריח דם": על הקאמבק המדהים של הלייקרס

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 12:19

אחרי שפיגרו ב-25 הפרש בהפסקה, הרכז הפרובוקטיבי נשא נאום בחדר ההלבשה והקניט את כוכב פורטלנד: "חשבו שהוא יפרק אותי". המלך (38 נק') הוביל את אחד הקאמבקים המפוארים של המועדון אי פעם: "לא ברוח המועדון שלנו לוותר"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

אחרי שרשמה את הרבע השני הגרוע בתולדותיה עם 43:13 מחפיר ובפיגור של 25 נקודות בהפסקה, לוס אנג'לס לייקרס נראתה אבודה בפורטלנד. אלא שעם רבע שלישי מדהים של 20:40 ומחצית שנייה התקפית לפנתיאון של לברון ג'יימס שהפגיז 38 נקודות הובילו את ל.א. לקאמבק מפואר ו-112:121 בחוץ.

אלא שעם כל הכבוד ללברון, ויש הרבה מאוד כבוד, גיבור המשחק הזה היה דווקא פטריק בברלי. הרכז, שמצטיין בעיקר במשחק ההגנה שלו, שיתק את דמיאן לילארד הכוכב הגדול מנגד וסיים את המשחק הזה עם פלוס מינוס של 27 פלוס ב-29 הדקות שהוא שיחק. בברלי היה זה שלקח פיקוד גם בהפסקה וחשף לאחר המשחק מה הוא אמר לחבריו בחדר ההלבשה: "תבינו שאנחנו ברי מזל לשחק את המשחק הזה שנותן לנו יציבות כלכלית לדאוג למשפחות שלנו, לחיות חיים ברמה גבוהה שאנשים אחרים רק חולמים עליהם. זה היה המסר שלי והחבר'ה הפנימו".

פטריק בברלי, לוס אנג'לס לייקרס. Steph Chambers, GettyImages
מה קרה לשעון? בברלי מקניט את לילארד/GettyImages, Steph Chambers

זה היה הקאמבק השני הכי גדול בהיסטוריה של הלייקרס בפיגור של מחצית, כאשר רק הקאמבק מול דאלאס ב-2002 שבו הם חזרו מפיגור של 28 התעלה עליו. בברלי עשה ככל שביכולתו כדי להוציא את לילארד מריכוז. הוא קיבל טכנית על כך שהוא דיבר בזמן זריקת עונשין של לילארד והמשיך להתגרות בו במחצית השנייה.

"הוא חי בשביל הרגעים האלו", אמר לאחר המשחק דניס שרודר, "זה מה שהוא עושה כל הקריירה שלו ואי אפשר להאשים אותו". שרודר מתכוון גם ל"מחווה" של בברלי ללילארד, שחיקה את תנועת השעון המפורסמת שלו כשהמשחק כבר הוכרע לטובת הלייקרס.

ולילארד אכן התקשה מאוד מול בברלי. הוא סיים את המשחק הזה עם 24 נקודות בלבד באחוזים איומים (5 מ-17) כשהוא קולע רק 3 שלשות מתוך 13 ניסיונות וזה בשבוע כשהוא הגיע פעמיים לרף של 40 נקודות מול דאלאס ודנבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השעון מקולקל? בברלי מקניט את לילארד

פטריק בברלי, לוס אנג'לס לייקרס, מול דמיאן לילארד שחקן פורטלנד בלייזרס. Steph Chambers, GettyImages
התקשה מאוד מול השמירה של בברלי. לילארד/GettyImages, Steph Chambers

"הם התחילו להריח דם ולברון המשיך לתקוף ולתקוף", הודה צ'אני בילאפס המאמן המנוצח, "אנחנו היינו מאוד פגיעים ונהיה משחק צמוד". ג'יימס קלע 20 מתוך 37 הנקודות שלו במחצית השנייה והיה פשוט בזון. "אתה יכול לוותר על המשחק ולחשוב על המשחק הבא, או שאתה יכול לחכות לראות מה יקרה ברבע השלישי ולחזור למשחק", אמר לברון, "אנחנו אוהבים להתחרות, אנחנו לא קבוצה שמוותרת על כלום, זה לא מתאים למועדון הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully