וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאוסטרליה? בעלי ה-NBL בשיחות עם ברוני ג'יימס

בנו של כוכב הלייקרס מבוקש ביבשת הרחוקה במטרה לצבור ניסיון ודקות משחק לפני דראפט ה-NBA. נעשתה גם פנייה ללברון לצטרף אליו ליבשת הרחוקה לעונה אחת

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

לאחר שלברון ג'יימס שיתף כי "בשיחת טלפון אחת" הוא יוכל לקבוע לאיזו מכללה ברוני, בנו של שחקן לוס אנג'לס לייקרס, יוכל להצטרף, דיווח מעניין מארצות הברית טוען שבליגת ה-NBL האוסטרלית יצרו קשר עם הכישרון הצעיר לגבי הגעה אפשרית לליגה לפני הדראפט המתוכנן בעתיד.

לארי קסטלמן, הבעלים של הליגה האוסטרלית, חשף כי הוא החל בשיחות עם נציגיו של ג'יימס הצעיר לגבי האפשרות שהשחקן יעבור ליבשת הרחוקה. בעלי הליגה הוסיף ואמר שניסה לשכנע את לברון בעצמו להצטרף לליגה האוסטרלית, אך שהשיחות לגבי כל המעבר של ברוני "עדיין בימים הראשונים למהלך".

"התחלנו בשיחות עם הנציגים שלו, אבל זה עוד שלב מוקדם", סיפר קסטלמן, "זה יהיה מדהים לראות את זה. לא רק הוא, אני יודע שיש גם שיחות לראות אותו ואת לברון משחקים יחד עונה אחת באוסטרליה".

לברון ג'יימס עם בנו ברוני ג'יימס. Christian Petersen, GettyImages
יגיע לאוסטרליה לפני שיתאחד עם אביו בליגה הטובה בעולם? ברוני ולברון/GettyImages, Christian Petersen

ברוני, שחתם על חוזה עם המלבישה נייקי באוקטובר האחרון, עשוי לבחור במכללה או ליגה שהספונסר הראשי שלה הוא לא אדידס או מתחרה אחרת של החברה האמריקאית בה חתום. מעבר לאוסטרליה לא יהיה חריג מבחינת שחקן שעתיד לשחק ב-NBA, כאשר לאמלו בול עשה זאת לפני שנבחר בדראפט בסיבוב הראשון והפך לאחד השחקנים הצעירים הטובים בליגה האמריקאית עם הופעה אחת כבר באולסטאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לאמלו בול במדי אילווארה הוקס. GettyImages
פרח באוסטרליה והבריק לאחר מכן ב-NBA. לאמלו בול/GettyImages

לפי דיווחים, ההצעות שהגיעו עד היום לברוני ג'יימס הגיעו מאוניברסיטת אוהיו, ממפיס ודרום קליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully