וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע לנו לחטוף סטירה". מכבי חיפה תחדש את השיחות לצירוף סבע

24.1.2023 / 7:25

הירוקים ביכו את התבוסה בבלומפילד, הודו ש"כולם אשמים - מבכר ועד אחרון השחקנים", ביקרו גם את גרינפלד, ומקווים להתרומם מהמכה במהירות. לביא נראה מתוסכל בסיום, נקודת האור משפתי קיבל מחמאות. ניסיון נוסף להנחית את סבע, אופציית קארצב תיבחן לפני רכישת גוני נאור?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

1. השפלה - כך הגדירו במכבי חיפה את המשחק אמש (שני) מול מכבי תל אביב. במשך כל השבוע הזהיר ברק בכר את שחקניו מפני הטירוף של שחקני הצהובים, והסביר שרק אם ירימו את הרמה ויהיו אגרסיביים כמו בתחילת העונה, אפשר יהיה לנצח. בפועל, הירוקים הפסידו בכל מאבק, נוצחו 3:0 ובסיום לא חסכו בהאשמות עצמיות. "כולם אשמים, מאחרון השחקנים ועד ברק", אמרו במועדון. "לא הופענו למשחק הכי חשוב שלנו. כל מה שיגידו עלינו יהיה נכון".

בכר יודע לקיים אסיפות קשות במיוחד, אך ההערכה של גורמים במועדון היא שדווקא עכשיו הוא ינסה להוריד את הלהבות ולנטוע ביטחון בשחקניו. "אם לא נחזור להיות אגרסיביים ונעשה לחץ גבוה כמו שאנחנו יודעים, נתקשה להחזיר לעצמנו את הביטחון", התבטא אחד השחקנים בקבוצה "חשבנו שזה ששרדנו את התקופה הלא טובה עם ניצחונות בלבד, יספיק כדי לחזור לכושר שלנו. אבל זה התפוצץ לנו בפנים".

מי שבכל זאת זכה למחמאות גדולות היה השוער רועי משפתי. השוער אמנם ספג שלושה שערים, אך היה בין הבודדים אצל הירוקים שהופיעו למשחק ורשם כמה הצלות מרשימות. "אם לא משפתי, היינו מסיימים בתבוסה כואבת בהרבה, כזו שהיו זוכרים לנצח", הודה שחקן בקבוצה. "אף אחד מאיתנו לא היה ברמה שלו היום, וכשזה קורה אז אתה לפעמים חוטף סטירה. הפעם חטפנו סטירה שהגיעה לנו, לא הופענו בכלל למשחק".

בכר: "זה המשחק הכי חלש שלנו מאז שהגעתי למכבי חיפה"
ערן זהבי: "היתה חסרה קצת רוח קבוצתית, עכשיו יש רוח חדשה"
אנשי זלצבורג צפו בגלוך, זהבי: "אסור לשים עליו תקרה"

שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, דין דוד. ברני ארדוב
כמעט אף אחד לא הופיע. אצילי ודין דוד מאוכזבים/ברני ארדוב

2. בסיום המשחק אפשר היה לראות את הפרצופים העגומים של שחקני מכבי חיפה, ובמיוחד את זה של הקפטן נטע לביא, שנראה שפוף במיוחד. לביא צפוי לעזוב סופית את מכבי חיפה ולעבור לגמבה אוסקה בימים הקרובים, וזו לא הפרידה לה ייחל. במחצית הקפטן לא חש בטוב ולכן הוחלף. בימים האחרונים הוא כבר עורך סידורים אישיים לקראת עזיבה, וההערכה היא שבימים הקרובים תפורסם הודעה רשמית ולביא ימריא ליפן כדי לחתום.

"נטע אוהב מאוד את המועדון. הוא נתן הכל כדי לעזוב עם פער דו ספרתי, אבל זה לא הלך. בימים הקרובים הכל אמור להיות רשמי", סיפר גורם במועדון. עם או בלי העזיבה של לביא, בצוות המקצועי של חיפה מרגישים כבר זמן רב שצריך לרענן את הסגל שנראה מעט כבוי. התחושה היא שהקבוצה נמצאת על אדי הדלק האחרונים שלה לאחרונה, למרות שהעונה בקושי עברה את נקודת האמצע.

כעת חיפה תחדש את הניסיונות לצרף את דיא סבע. הקשר מנסה למצוא קבוצה בטורקיה או באחת ממדינות המפרץ, אך בחיפה ינסו לשכנעו לחזור לארץ ולשחק בשורותיהם. במקביל בחיפה רוצים גם לצרף מחליף ללביא. אמש כאשר בכר בנוגע למועמדות של גוני נאור, הוא השיב: "מה עם גוני נאור? מה עם עדן קארצב? כשיהיה משהו סגור, נודיע על זה".

בכר אמנם הזכיר את שמו של קארצב, אך עד כה לא נעשתה שום פנייה רשמית למכבי נתניה וזאת בניגוד לפגישה רשמית שערך הבעלים של חיפה יענקל'ה שחר עם אנשי הפועל ירושלים בנוגע לנאור. בחיפה יאיצו את המגעים לצירוף נאור, אך לא מן הנמנע שבצוות המקצועי יבקשו מההנהלה לבחון את אופציית קארצב לפני שיוחלט סופית על נאור.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה את מכבי חיפה 0:3 ופתחה את מאבק האליפות

לכתבה המלאה
נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אוהב את המועדון", ורצה לעזוב אחרת. לביא/ברני ארדוב

3. בימים שקדמו למשחק, תכנן בכר לעלות במערך של שלושה בלמים כאשר דניאל סונדגרן בצד ימין על כל הקו ובצד השמאלי יהיה דולב חזיזה. אבל סונדגרן היה חולה, חזיזה סובל מדלקת בשריר הארבע ראשי והשניים לא יכלו לפתוח, מה ששיבש את התוכניות של המאמן. בחיפה מעריכים שסונדגרן כמו גם עלי מוחמד, יפתחו במשחק נגד בני ריינה. חזיזה שלא יכול היה לשחק אתמול בכלל, עדיין בספק למשחק. מי שגם כן לא ישחק הוא הקשר מוחמד אבו פאני שספג כרטיס אדום.

את המשחק ינהל גיא צרפתי, לאור הרחקתו של ברק בכר. בחיפה לא אהבו את האדום לבכר שיצא מהאזור הטכני ולאחר שהשופט הרביעי הזהיר אותו מפני אדום, המאמן פנה אל השופט הראשי ואמר לו "תן לי את הצהוב". גם בנוגע לאבו פאני אמרו בקבוצה שתמוה היה מדוע גרינפלד חיכה כמעט כדקה עד ששלף את הכרטיס הצהוב השני. לדברי אנשי חיפה, גרינפלד הושפע מהלחץ שהפעילו עליו אנשי ושחקני מכבי תל אביב לאחר העבירה.

יחד עם זאת, בחיפה ביקרו את אבו פאני על שני הצהובים המיותרים ויודעים שאם לביא אכן יעזוב בימים הקרובים, הקבוצה תישאר רק עם עלי מוחמד במרכז המגרש. באסם זערורה ייכלל בסגל, ובתוך כשבוע תתקבל גם החלטה סופית לגבי אביאל זרגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully