וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "זה המשחק הכי חלש שלנו מאז שהגעתי למכבי חיפה"

מאמן האלופה שהורחק כאב את ההפסד ב-3:0 למכבי תל אביב: "אמרתי לשופט שיביא לי צהוב. אולי זה יזעזע את כולנו לטובה. גוני נאור וקארצב? לא אזרוק שמות"

לאחר 11 ניצחונות רצופים, המוליכה והאלופה בשנתיים האחרונות, מכבי חיפה, רשמה הערב (שני) הפסד 3:0 כואב במיוחד למכבי תל אביב משערים של פארפה גיאגון וצמד של ערן זהבי. מוחמד אבו פאני הורחק בכרטיס צהוב שני אחרי צמד עבירות על דן גלזר, בעוד ברק בכר עם דיבורים מיותרים לאוראל גרינפלד ראה גם הוא את הכרטיס האדום. בעקבות זאת, הקשר והמאמן לא ייקחו חלק במשחק של הירוקים מול מכבי בני ריינה (שבת, 15:00, ספורט4).

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אריאל שלום
הורחק באדום ישיר. בכר/אריאל שלום

ברק בכר סיכם את ההפסד: "יש משחקים כאלה שדברים לא מסתדרים. ידענו שמכבי תל אביב תבוא להילחם על החיים שלה. היכולת והאגרסיביות שלהם ניצחה את המשחק. לא הצלחנו והפסדנו. למה הורחקתי? עברתי את הקו מטר או שניים. אמרתי לשופט 'תביא לי צהוב' והוא הביא לי אדום. זה היה חד משמעית המשחק הכי חלש שלי במכבי חיפה".

המאמן בירוק הוסיף: "אפשר לתפוס משחק לא טוב מול קבוצה שעושה הכל טוב. במשחקים האחרונים אנחנו לא מספיק טובים, מול קבוצה כזאת מצוינת אי אפשר להראות ככה. בשבת נחזור לעצמנו. נתקן מה שצריך, אולי סטייה אחת כזאת תוכל ליישר אותנו. כמה שזה כואב, אולי זה יעזור בהמשך. היה פה נוקאאוט, הפסדנו לקבוצה מצוינת שעשתה דברים שאנחנו לא רגילים שעושים לנו, זה כדורגל. כנראה הייתה הרגשה נוחה מדי, שלמרות הרצף, אנחנו חסינים. ידענו שמכבי תל אביב תבוא להתפוצץ, ופשוט לא הלך לנו. אולי זה הפסד שיזעזע את כולנו - את השחקנים ואת הצוות".

שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, דין דוד, עלי מוחמד. ברני ארדוב
אכזבה עצומה בירוק. אצילי ודוד/ברני ארדוב

לגבי רענון בסגל: "אנחנו צריכים, השאלה איזה שחקנים אנחנו יכולים להביא. אין יותר מדי ישראלים טובים וזולים בשוק, וזרים אי אפשר. תמיד טוב לרענן. גוני נאור ועדן קארצב? כשיהיה על מה לדבר נדבר, לא רוצה לזרוק שמות. יצאנו היום בזול, משפתי הביא משחק ענק. חטפנו שביעיות ושישיות בליגת האלופות וזה לא נעים, גם היום חטפנו וזה לא נעים. אף אחד לא מסתכל על האליפות, על אף שזאת המטרה. הליגה עוד ארוכה, יהיו עוד משחקים בין הקבוצות. הליגה נפתחה היום. זה היה יום חלש של כולנו, אין מחשבה לבוא בטענות לאף אחד. אני לא מחפש אשמים".

רועי משפתי, שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
היחיד שבלט אצל האלופה. משפתי/ברני ארדוב

רועי משפתי, מהבולטים הבודדים בצד של מכבי חיפה, הגיב להפסד: "לא הגענו למשחק, נעשה חושבים כבר מחר ונתרכז בשבת. זה לא מתאים לנו, אבל כמו שידענו לעשות רצף מטורף אנחנו צריכים לדעת לאסוף את עצמנו ולחזור ליכולת של מכבי חיפה".

השוער הירוק הוסיף: "יושב עליי מאוד שהחזרנו את האוהדים הביתה עצובים. הם עודדו בלי הפסקה וכואב לנו, אבל נחזיר להם על המגרש".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully