וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגיית המיקום של פרץ והציפייה לדומיננטיות של קניקובסקי

23.1.2023 / 8:23

דריכות במכבי תל אביב לקראת משחק העונה: קראנקה מתלבט לגבי המערך, הצהובים מצפים מהקשר לתפוס פיקוד כשכל הפוקוס על גלוך. ניר ביטון לא בסגל

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

דריכות שיא במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב מול מכבי חיפה (שני, 20:30). "הרבה פעמים מגמדים את ההגדרה 'משחק העונה', אבל זה ללא ספק ראוי לתואר משחק העונה כי ניצחון לכאן או לשם יקבע את פני התמונה", אמרו הבוקר במכבי תל אביב.

אף שהמאמן אייטור קראנקה העביר את מימד הלחץ לעבר האלופה, בקרית שלום ברור לכולם שלצהובים יש הרבה יותר מה להפסיד הערב ושאם האלופה תנצח בבלומפילד, מה שלא עשתה שנים רבות, הסיפור יהיה כמעט גמור לגבי העונה הזו.

שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב רוצה אותו דומיננטי. גבי קניקובסקי/מאור אלקסלסי

קראנקה תירגל אתמול באימון מערך של שלושה בלמים, אבל נראה שהוא עדיין מתלבט אם להציב את דור פרץ במרכז ההגנה לצד שחר פיבן ואנריק סבוריט, או להסיט אותו יותר קדימה לקישור האחורי לצד דן גלזר. הוורסטיליות של פרץ מאפשרת למאמן את הבחירה והוא כל הזמן מדגיש בפני השחקנים שהמערך פחות חשוב מהתרומה האישית של כל שחקן. מי שלא יהיה חלק מהמשחק הזה הוא ניר ביטון, שאפילו לא נכלל בסגל.

גבי קניקובסקי אמור לפתוח בקישור ליד אוסקר גלוך ובקבוצה מקווים שהפוקוס שיהיה על גלוך בשל עזיבתו ישחרר את קניקובסקי לייצר משחק הרבה יותר טוב מההופעה הפחות איכותית שהייתה לו ב-2:2 נגד בית"ר בטדי. קניקובסקי הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים שיש למכבי תל אביב להציע, אבל בלא מעט משחקים העונה התחושה הייתה שהוא קצת נעלם ליותר מדי דקות, ולכן מקווים במועדון שהערב הוא יהיה יותר דומיננטי.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, שחר פיבן, דור פרץ, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully