וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון אחרון של אייאקס ופיינורד כשל: זלצבורג ומכבי תל אביב יחתמו על מכירת גלוך

23.1.2023 / 6:25

קבוצות הפאר ההולנדיות ניסו לגרום לקשר לחזור בו מהסיכום ברגע האחרון, אבל הוא ומשפחתו התקבעו על ההחלטה. בנוסף מכבי תל אביב בדקה אפשרות להשאירו עד תום העונה, אך סורבה. השאיפה של גלוך: לעזור לנצח את מכבי חיפה, ולעשות סיבוב פרידה בבלומפילד

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

אייאקס ופיינורד שלחו אמש (ראשון) מסרים לנציגי אוסקר גלוך לפיהם כדאי לו להמתין לקיץ כדי לעבור אליהן, אבל הכוכב הצעיר ומשפחתו נחושים לבצע את המעבר לרד בול זלצבורג כבר עתה. גם הכותרות אתמול מברצלונה, לא הלהיבו במיוחד את המשפחה כי כולם בדעה שזלצבורג היא התחנה הבאה הכי נכונה עבורו. הבוקר ינחתו בארץ עוד שלושה גורמים בכירים מהקבוצה שיצטרפו למנהל המקצועי וכל הארבעה מתוכננים לצפות הערב בבלומפילד במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, שיהיה האחרון של גלוך בקבוצה.

מכבי תל אביב ורד בול זלצבורג החלו כבר אתמול בשיחות זום כדי לקדם את העסקה על פי בקשת האוסטרים, שרוצים לממש את סעיף היציאה של גלוך בגובה של 7 מיליון יורו. השיחות יימשכו היום, כאשר מכבי תל אביב מעוניינת להכניס להסכם גם אחוזים שיוותרו בידיה מהמכירה הבאה שאמורה להיות לגלוך. במכבי תל אביב ניסו גם לבדוק האם אפשר יהיה להשאיר את גלוך עד סוף העונה, אבל האוסטרים רוצים את הטאלנט אצלם כבר עכשיו כדי ליהנות ממנו בחודשים שנותרו לסיום העונה.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
ננעל על זלצבורג. גלוך/אריאל שלום

גלוך ירוויח שכר בסיס של 550 אלף יורו נטו לעונה וייהנה גם מבונוסים על הישגים קבוצתיים אך גם מבונוסים אישיים על שערים ובישולים, משהו שלא קיים במרבית החוזים שיש לשחקנים במועדון.

הבוקר אמור גלוך להתייצב עם חבריו בקרית שלום לאימון קל בסיומו תצא הקבוצה לבית מלון ותתכונן למשחק הערב בבלומפילד. בסביבתו של גלוך סיפרו אמש שהוא שואף לשחק בערב, לנצח ולעשות סיבוב פרידה מהאנשים ביציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully