וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי התנצל בעקבות דבריו על מעצר דני אלבס: "לא הבינו אותי"

מאמן ברצלונה אמר שהוא "מרגיש רע" עבור המגן שנעצר בחשד לאונס, אך אחרי ה-0:1 על חטאפה ביקש להסביר את עצמו. וגם: היכולת הלא טובה ופציעת כריסטנסן

תקציר ניצחונה של ברצלונה 0:5 על סאוטה בשמינית גמר גביע המלך/ספורט1

ברצלונה חסרה אמש (ראשון) את החלוצים רוברט לבנדובסקי ופראן טורס, גם ממפי דפאי כבר עזב לאתלטיקו מדריד, אבל הצליחה לשמור על הבית ובעיקר על מקומה בפסגת ה"לה ליגה" כאשר גברה 0:1 על חטאפה הודות לשער של פדרי שעשה את הבדל.

בהיעדרם של שחקני ההתקפה ולפני שראפיניה בישל לפדרי, הבלם אנדראס כריסטנסן היה המוציא לפועל של ההתקפה שהסתיימה עם השער היחיד במשחק, אבל במחצית הוא הוחלף על ידי אריק גרסיה ובברצלונה אישרו בסיום שהסיבה להוצאתו הייתה רגישות בשריר בירך והוא בספק גדול לרבע גמר גביע המלך מול ריאל סוסיאדד ביום רביעי, על אף שבקבוצה מעריכים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו זמן רב.

פדרי, קשר ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
עשה את ההבדל. פדרי/GettyImages, Alex Caparros

צ'אבי לא היה מרוצה בסיום מהיכולת שהפגינה קבוצתו והודה: "לא שיחקנו טוב. בהגנה כן, אבל התקפית דברים לא עבדו. חטאפה הציבה קו הגנה נמוך וזה תמיד מקשה לשחק מול חמישה בהגנה, אבל אנחנו חייבים להשתפר ולדעת למצוא פתרונות. שיחקנו בבית והיינו רחוקים מאוד ממיטבנו. נכון שהגענו אחרי הסופר-קופה והיינו עייפים פיזית ומנטלית, אבל צריך להיות כנים ולומר שבבית נגד חטאפה אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. זה ניצחון חשוב".

אגב, צ'אבי התנצל על דבריו בהקשר של דני אלבס. כזכור, המאמן אתמול טען שהוא "מרגיש רע" עבור הברזילאי ששיחק בקבוצה עד הקיץ ונעצר בסוף השבוע בעקבות חשד לאונס, אלא שכעת ביקש להבהיר: "דבריי לא הובנו, אולי באשמתי, אבל אני רוצה להסביר את עצמי. אני התעלמתי מהקורבן וזה מעשה שצריך לגנות אותו, לא משנה אם מדובר בדני או בכל אדם אחר שעושה את זה. אני מתנצל".

השוער מארק אנדרה טר סטגן, שמנע מבורחה מיוראל שוויון כשעצר אותו באחד על אחד, הוסיף לדברי מאמנו: "אלה שלוש נקודות ששוות זהב. יש ניצחונות שכדי להשיג אותם צריך לסבול עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully