וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס-קוו נשמר: ברצלונה גברה על חטאפה, ריאל ניצחה בבילבאו

פדרי העניק למוליכת לה ליגה 0:1 ביתי והפער בפסגה נותר שלוש נקודות, בנזמה וקרוס כבשו לזכות האלופה ב-0:2 בחוץ

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 2:3 על ויאריאל בשמינית גמר גביע המלך/ספורט1

המחזור ה-18 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ניצחונה הדחוק של המוליכה ברצלונה 0:1 על חטאפה. ריאל מדריד עברה משוכה לא פשוטה עם 0:2 בחוץ על אתלטיק בילבאו והיא במרחק שלוש נקודות מהפסגה. ויאריאל ניצחה 0:1 את ג'ירונה מפנדל בדקה ה-101, אלצ'ה האחרונה השיגה נקודה חמישית בסך הכול עם 1:1 מול אוסאסונה.

סרג'יו בוסקטס קפטן ברצלונה מציג את הסופרקופה. רויטרס
הציג את הגביע בפני האוהדים. סרג'יו בוסקטס/רויטרס

ברצלונה - חטאפה 0:1

זה לא היה קל ללא רוברט לבנדובסקי ופראן טורס המורחקים, אבל ברצלונה שמרה על הפסגה ועל הבית. רק שער אחד ספג העונה מארק אנדרה טר סטגן במשחקי הליגה בקאמפ נואו, וגם הפעם הוא היה שם כדי להציל את הקטלאנים לפחות בשני מקרים. החלק הקדמי היה רחוק מלהבריק ואנסו פאטי לא ניצל את ההזדמנות שקיבל בחוד, אבל הכנה של ראפיניה לפדרי בדקה ה-35 עשתה את ההבדל עבור צ'אבי.

ברצלונה חגגה בפתיחה עם אוהדיה, כאשר סרג'יו בוסקטס הציג את הסופרקופה בו זכתה הקבוצה בערב הסעודית אחרי הניצחון המשכנע בגמר מול ריאל מדריד. הקפטן גם זכה לחולצה ממוסגרת לרגל הופעתו ה-700 שהייתה בחצי גמר הסופרקופה מול בטיס, כשילדיו עלו לכר הדשא יחד איתו. חטאפה יכולה לחוש מתוסכלת והיא תמשיך לחכות לניצחון הראשון שלה אי פעם בקאמפ נואו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פדרי שחקן ברצלונה כובש מול חטאפה. רויטרס
היה במקום כדי להבקיע. פדרי/רויטרס

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 2:0

המהפך בגביע המלך מול ויאריאל, אחרי הפסד ליגה מול אותה יריבה ומכה כואבת בקלאסיקו בגמר הסופרקופה, החזיר את ריאל מדריד למסלול הנכון. הערב, למרות החיסורים של דייויד אלאבה, דני קרבחאל, לוקאס ואסקס ואורליאן טשואמני, האלופה השיגה ניצחון יוקרתי בסן מאמס ומנעה מברצלונה להגדיל את יתרונה בפסגה.

קרלו אנצ'לוטי העניק מקום בהרכב לדני סבאיוס ומרקו אסנסיו שדאגו לקאמבק בגביע, והאחרון בישל בדקה ה-24 לקארים בנזמה, ששלח וולה בסיבוב אל הרשת וחגג את התשיעי שלו העונה בליגה. השער הגיע אחרי דקות לחץ של הבאסקים, שנעצרו אצל טיבו קורטואה ובזבזו גם בהמשך כמה מצבים. טוני קרוס קם מהספסל וסגר עניין בדקה ה-90 עם חץ אל הרשת מ-16 מטרים, אחרי הכנה של רודריגו שננזף על ידי מאמנו במשחק בחמישי ואיבד את מקומו בהרכב. בילבאו נותרה ללא ניצחון ליגה על הבלאנקוס מאז מרץ 2015 וצברה שתי נקודות בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, כשבקודם כזכור הפסידה בדרבי לריאל סוסיאדד.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
איזה ביצוע. קארים בנזמה חוגג/GettyImages, Soccrates Images

ויאריאל - ג'ירונה 0:1

משחק שהיה בדרך ל-0:0, סיפק בסופו של דבר דרמה גדולה בתוך תוספת הזמן. בדקה ה-94, כאשר ג'ירונה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של סנטיאגו בואנו (79), השוער פאולו גסאניגה המשיך את ההופעה הנפלאה שלו וקלט פנדל רע של ג'רארד מורנו, אבל פאו טורס סחט פנדל שני די מפוקפק ודני פארחו שיגר אותו לחיבורים בדקה ה-101. ויאריאל במקום החמישי, אחרי שצברה 13 נקודות מ-15 האחרונות. ג'ירונה נעצרה אחרי שישה משחקים ללא הפסד.

אלצ'ה - אוסאסונה 1:1
לאלצ'ה: חוסה אנחל קרמונה (67). לאוסאסונה: צ'ימי אווילה (20)

דני פארחו שחקן ויאריאל חוגג שער. Aitor Alcalde, GettyImages
בתוספת של התוספת. דני פארחו/GettyImages, Aitor Alcalde

המחזור ה-18 בליגה הספרדית יינעל עם המפגש בין ולנסיה לאלמריה (שני, 22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully