וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לפני המהפך, אנצ'לוטי גער ברודריגו על הספסל של ריאל מדריד

החלוץ התאכזב כשהוחלף, המאמן הגיב בנזיפה. סבאיוס אחרי ה-2:3 על ויאריאל בגביע: "חייבים לנצל כל דקה במדים האלה". וגם: למה טשואמני התנצל?

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 2:3 על ויאריאל בשמינית גמר גביע המלך/ספורט1

ריאל מדריד עשתה אמש (חמישי) את מה שריאל מדריד עושה. כשהבלאנקוס היו בפיגור כפול והייתה תחושה חזקה שהם בדרך להפסיד לוויאריאל בפעם השנייה בשבועיים, המחליפים דני סבאיוס ומרקו אסנסיו עשו את ההבדל, ויחד עם ויניסיוס ואדר מיליטאו סחפו את החבורה בלבן למהפך, ניצחון 2:3 גדול והעפלה לרבע הגמר.

מי שהיה פחות מרוצה במהלך המשחק הוא רודריגו, שקיבל הזדמנות בהרכב אבל הוחלף בדקה ה-56 במצב של 2:0 ליריבה, ולא אהב את החלטתו של המאמן קרלו אנצ'לוטי. תוך דקה בלבד כבש ויניסיוס את השער הראשון של ריאל, ואז ניגש אנצ'לוטי לספסל וגער ברודריגו. בסיום הסביר האיטלקי: "רק אמרתי לו שלא ישכח ללחוץ לי את היד כשהוא יורד מהמגרש. מבחינתי לא היה כלום, הוא הרגיש קצת עומס ולא רציתי לסכן אותו".

צפו: אנצ'לוטי גער ברודריגו על הספסל

ריאל מדריד ניצחה במגרשה של ויאריאל לראשונה זה שש שנים, מאז עונת 2016/17, וכבשה שלושה שערים במשחק אחד בפעם הראשונה מאז ה-2 בנובמבר. מיליטאו נבחר לאיש המשחק אחרי שכבש את שער השוויון וסיפק תצוגה הגנתית נהדרת.

גם סבאיוס כאמור כיכב, כשהשלים את המהפך בשער משלו ועוד לפני כן בישל לוויניסיוס. "הייתה לנו מחצית ראשונה רע מאוד, אבל כשהיינו בשפל שלנו, ידעתי איך להגיב. חייבים לנצל כל דקת משחק במדים האלה", אמר הקשר בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דני סבאיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
ניצל את ההזדמנות והשלים מהפך גדול. דני סבאיוס/רויטרס

מי שנעדר מהמשחק הוא אורליאן טשואמני הפצוע, ששוהה בפריז ובחר להגיע למשחק ה-NBA שנערך אמש בבירת צרפת, בין שיקגו בולס לדטרויט פיסטונס. טשואמני נאלץ להתנצל על כך ברשתות החברתיות: "אני מבקש סליחה מהמועדון שלי, מהצוות המקצועי, מחבריי לקבוצה ומהאוהדים על נוכחותי באירוע בשעה שהקבוצה שיחקה משחק חשוב מאוד בגביע. עקבתי בכל רגע נתון אחרי מה שקרה בוויאריאל, אבל לא עשיתי את הדבר הנכון. אני מצטער מאוד", כתב הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully