וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ברבע הגמר אחרי מהפך אדיר מול ויאריאל, חמישייה לברצלונה

ויניסיוס (57), מיליטאו (69) וסבאיוס המחליף (86) הפכו ל-2:3 אחרי פיגור 2:0. צמד ללבנדובסקי ב-0:5 של בארסה על סאוטה

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 2:3 על ויאריאל בשמינית גמר גביע המלך/ספורט1

אחרי הקלאסיקו בגמר הסופרקופה בערב הסעודית, שהסתיים בחגיגה של הבלאוגרנה, ברצלונה וריאל מדריד עלו הערב (חמישי) יחד לרבע גמר גביע המלך. רק כל אחת בדרכה. הזוכה הטרייה בסופרקופה תקווה טיילה ל-0:5 אצל סאוטה מהליגה השלישית, בעוד הבלאנקוס חזרו מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 אצל הכבשה השחורה ויאריאל.

דני סבאיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
חתום על המהפך. דני סבאיוס/רויטרס

ויאריאל - ריאל מדריד 3:2

כמעט שש שנים חלפו מאז ניצחון החוץ האחרון של ריאל מדריד על ויאריאל אי שם בפברואר 2017, והנתון יוצא הדופן לא השתנה גם לפני שבוע וחצי כאשר הצוללת הצהובה הכניעה את הבלאנקוס 1:2 במסגרת הליגה, אבל הערב הרצף הגיע לסיומו. קרלו אנצ'לוטי, שחולם להחזיר את גביע המלך למועדון לראשונה מאז 2014 (העונה הראשונה שלו במועדון), הוסיף לרשימת הנעדרים שכוללת את אורליין טשואמני, דייויד אלאבה, דני קרבחאל ולוקאס ואסקס גם את לוקה מודריץ', והיה על סף הדחה, אבל החילופים שלו עשו את ההבדל וסידרו ניצחון גדול.

כבר בדקה הרביעית עלתה הצוללת הצהובה ליתרון, כשג'רארד מורנו הסיט בצד ימין של הרחבה לעבר אטיין קאפו, וזה ירה טיל מהאוויר אל הפינה הרחוקה. בדקה ה-42 יצאה ויאריאל למתפרצת קטלנית, השחקנים החליפו מסירות בקלות ובסיום המהלך היה זה מורנו שהקפיץ בין שני שחקנים לעבר סמואל צ'וקווזה שהכניע את טיבו קורטואה. אנצ'לוטי הכניס בדקה ה-56 את מרקו אסנסיו ודני סבאיוס, והשני הכין מיד לברזילאי ויניסיוס שצימק. הלחץ של ריאל נמשך ו-12 דקות לאחר מכן הגיע השוויון, כשהשוער הדני פיליפ יורגנסן רק הדף נגיחה של קארים בנזמה והבלם אדר מיליטאו דחק מקרוב פנימה.

המחליפים של אנצ'לוטי היו אחראים גם למהפך בדקה ה-86, כשאסנסיו הסתובב ברחבה והוציא לעבר סבאיוס שבעט מקצה הרחבה פנימה. שער ראשון של הקשר מאז יוני 2020 במדי ארסנל בכלל, כשהשער הקודם עבור ריאל היה במרץ 2019 בליגה מול ווסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרנק קסייה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
המשחק שישאיר אותו בברצלונה? פרנק קסייה/רויטרס

סאוטה - ברצלונה 5:0

אחרי חגיגות הזכייה בסופרקופה בריאד ועם זיכרון ה-3:4 המלחיץ בהארכה מול אינטרסיטי בסיבוב הקודם, ברצלונה הגיעה להתארח אצל סאוטה מהליגה השלישית והפעם עשתה את זה קל. פרנק קסייה, שמוזכר כמועמד לעזוב כבר בחלון הזה, ניצל את ההזדמנות בהרכב ובישל לראפיניה (41) ורוברט לבנדובסקי (50) לפני שנגח בעצמו אל הרשת (77). אנסו פאטי קם מהספסל ומצא גם הוא את הרשת בתווך עם שער סולו (70), כשלבנדובסקי השלים צמד עם בעיטה מסובבת מקצה הרחבה בדקה האחרונה.

צפו ב-0:5 של ברצלונה

תקציר ניצחונה של ברצלונה 0:5 על סאוטה בשמינית גמר גביע המלך/ספורט1

המשתתפות בהגרלת רבע הגמר מחר:

אתלטיק בילבאו
אתלטיקו מדריד
ברצלונה
אוסאסונה
ריאל מדריד
ריאל סוסיאדד
סביליה
ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully