וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא אחר שיא: המספרים של ארלינג הולאנד הבלתי ניתן לעצירה

בחצי עונה בלבד, כבש כוכב סיטי יותר משבעת מלכי השערים הקודמים והגיע ל-25 כיבושים. כמה נותרו לו כדי לשבור את השיא לעונה אחת?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - וולבס 0:3/ספורט1

ארלינג הולאנד ממשיך לנפץ שיאי פרמיירליג. היום (ראשון) הכוכב הנורבגי של מנצ'סטר סיטי הבקיע שלושער מול וולבס והגיע ל-25 שערים ב-19 משחקיו הראשונים בליגה האנגלית - ובחצי עונה הבקיע יותר משבעת מלכי השערים הקודמים.

בעונת 2018/19 סיימו מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ופייר אמריק אובמיאנג כמלכי השערים של העונה עם 22 כיבושים כל אחד, ב-2019/20 ג'יימי וארדי הוכתר למלך השערים עם 23, ב-2020/21 הארי קיין הבקיע 23 פעמים וסיים בראש ובעונה שעברה שוב היו שני מלכי שערים, מוחמד סלאח ויונג מין סון שגם הם כבשו 23 שערים. כולם עשו זאת בעונה שלמה, הולאנד עשה זאת אחרי 20 משחקים של מנצ'סטר סיטי, מהם שותף ב-19.

שיא השערים לעונה שלמה, נזכיר, שייך לאנדי קול ואלן שירר - 34, בשנים הראשונות של הפרמיירליג. בקצב הזה, ניתן רק להניח שהולאנד ינפץ את השיא הזה בעוד זמן לא רב.

ויאריאל ניצחה 0:1 את ג'ירונה עם פנדל שני בדקה ה-101
רונאלדו יתווך: ראשי ההתאחדות הברזילאית ייפגשו עם לואיס אנריקה
לא אותו שחקן: פריז סן ז'רמן מודאגת מאוד ממצבו של ניימאר

אבל זה לא הכל. הולאנד חגג שלושער רביעי העונה בבית, ב-11 משחקים בלבד. רק אלן שירר כבש יותר שלושערים בעונת פרמיירליג אחת (5). לכל אורך הקריירה, יש לו כבר לא פחות מ-16 שלושערים. לשם השוואה, השחקן שנזקק להכי מעט משחקי פרמיירליג כדי להגיע לארבעה שלושערים היה רוד ואן ניסטלורי, עם 65. הנורבגי עשה זאת ב-19 (!) בלבד.

הולאנד גם הגיע כבר ל-18 שערים ב-11 משחקי בית באצטדיון איתיחד והצליח לעקוף את סרחיו אגוארו, הארגנטינאי שעשה זאת בעונת 2011/12, והגיע ל-23 שערים אך רק במשחקו ה-34 לאותה העונה, השער הבלתי נשכח במחזור הסיום שקבע 2:3 על קווינס פארק ריינג'רס והבטיח אליפות דרמטית וראשונה של הסיטיזנס בעידן החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully