וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה טוענים: "בארסה נחושה להחתים את אוסקר גלוך"

האם הדיווח הדרמטי ב"ספורט" הקטלאני ישנה את ההחלטה של גלוך וסביבתו על המעבר לזלצבורג? בספרד טוענים: "הנהלת ברצלונה נתנה אור ירוק להחתים את גלוך בחודש יוני, ג'ורדי קרויף דוחף"

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

משלחת רד בול זלצבורג תגיע לישראל ביממה הקרובה כדי להיפגש עם מכבי תל אביב ולחתום על המעבר של אוסקר גלוך לאוסטריה, אבל בספרד טוענים הבוקר (ראשון) בדיווח נחרץ: "ברצלונה נחושה להחתים אותו". מדובר בידיעה הראשית באתר הקטלאני הפופולרי "ספורט", ובה נכתב: "ברצלונה נחושה לחלוטין בניסיון לצרף את אוסקר גלוך, הקשר הישראלי, מי שנחשב לאחד השחקנים הצעירים המוכשרים שיש בשוק ההעברות. ל'ספורט' נודע שהקבוצה משוכנעת במהלך וקיבלה אור ירוק להחתים את השחקן לחודש יוני, ומאמינה שהוא יהיה חשוב לעתיד".

יש לציין שבדיווח בברצלונה לא הופיע הסיכום הצפוי של מכבי תל אביב עם רד בול זלצבורג, שמוכנה לשלם את הסכום בסעיף השחרור שלו. עם זאת, אין ספק שדיווח שכזה ממועדון פאר כמו ברצלונה עלול לגרום לגלוך ולנציגיו לחשוב פעמיים על ההצעה מאוסטריה, ולבחון את האפשרות לחכות לקיץ, כדי לבחון האם באמת הוא יוכל להגיע לקבוצה אטרקטיבית יותר. בדיווח ב"ספורט" נכתב ש"מבחינת האנשים שבסביבת גלוך, השיקול הוא לא רק כספי, אבל גם השאלה האם יזכה לקבל הזדמנויות בהרכב של קבוצה כמו ברצלונה". כמו כן מצוין כי "מאמני ברצלונה עקבו מקרוב מאוד אחרי גלוך לאורך העונה... מי שדוחף את המהלך הוא ג'ורדי קרויף, שבילה שנים ארוכות במכבי תל אביב".

עוד בנושא
זלצבורג נותנת לך כנפיים: אוסקר גלוך יילך בדרכם של הולאנד ומאנה?
מכבי תל אביב תלך על מוחמד כנעאן אחרי מכירת אוסקר גלוך
זלצבורג כבר בדרך לישראל; קבוצות נוספות רצו עסקה עם גלוך, אבל רק בקיץ

אמש פירסמנו כאן כי האוסטרים שלחו בסמוך לחצות מייל רשמי למנהל המקצועי של הצהובים, ברק יצחקי, ובו בישרו כי הם מבקשים לממש את סעיף היציאה של הקשר, העומד על 7 מיליון יורו. בנוסף הבהירו אנשי זלצבורג כי הם יגיעו למשחק מול מכבי חיפה ומבחינתם גלוך צריך לקחת בו חלק כמתוכנן, במה שאמורה להיות הופעתו האחרונה במדי מכבי תל אביב.

"ספורט" הקטלאני מדווח: "ברצלונה נחושה לצרף את אוסקר גלוך". sport.es, צילום מסך
הדיווח ב"ספורט". כותרת ראשית/צילום מסך, sport.es
שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. מאור אלקסלסי
ההצעה הפתיעה גם אותו. אוסקר גלוך/מאור אלקסלסי

מספר מועדונים שעקבו אחר גלוך ורצו אותו ביקשו להמתין להם עד הקיץ, אבל ההצעה של רד בול זלצבורג היתה אטרקטיבית, מה עוד שמדובר במועדון שידוע ככזה שרוכש שחקנים ומוכר אותם בסכומים הגבוהים פי שלושה ואפילו יותר. גלוך לא תיכנן לעבור בחלון הזה ולא דחף במטרה לעזוב את מכבי תל אביב, אבל ההצעה היתה מצויינת והגיעה די בהפתעה, כך שלשחקן לא היו יותר מדי ברירות אלא לקבל את המעבר ולהיות שבע רצון מכך שמועדון כזה רוצה שהוא יהיה חלק ממנו.

גלוך בן ה-18 ייהנה משכר בסיס של 550,000 יורו נטו, כשעם בונוסים יוכל להגיע למיליון יורו נטו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully