וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצבורג בדרך לישראל. קבוצות נוספות רצו עסקה עם גלוך בקיץ

22.1.2023 / 6:38

מספר מועדונים שרצו את הקשר בן ה-18 ביקשו להמתין עד תום העונה, אלא שההצעה האטרקטיבית של האוסטרים טרפה את הקלפים והפתיעה אפילו את גלוך, שהמשחק נגד מכבי חיפה אמור להיות האחרון שלו במכבי תל אביב

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

משלחת רד בול זלצבורג תגיע לישראל ביממה הקרובה כדי להיפגש עם מכבי תל אביב ולחתום על המעבר של אוסקר גלוך לאוסטריה. אמש פירסמנו כאן כי האוסטרים שלחו בסמוך לחצות מייל רשמי למנהל המקצועי של הצהובים, ברק יצחקי, ובו בישרו כי הם מבקשים לממש את סעיף היציאה של הקשר, העומד על 7 מיליון יורו. בנוסף הבהירו אנשי זלצבורג כי הם יגיעו למשחק מול מכבי חיפה ומבחינתם גלוך צריך לקחת בו חלק כמתוכנן, במה שאמורה להיות הופעתו האחרונה במדי מכבי תל אביב.

מספר מועדונים שעקבו אחר גלוך ורצו אותו ביקשו להמתין להם עד הקיץ, אבל ההצעה של רד בול זלצבורג היתה אטרקטיבית, מה עוד שמדובר במועדון שידוע ככזה שרוכש שחקנים ומוכר אותם בסכומים הגבוהים פי שלושה ואפילו יותר. גלוך לא תיכנן לעבור בחלון הזה ולא דחף במטרה לעזוב את מכבי תל אביב, אבל ההצעה היתה מצויינת והגיעה די בהפתעה, כך שלשחקן לא היו יותר מדי ברירות אלא לקבל את המעבר ולהיות שבע רצון מכך שמועדון כזה רוצה שהוא יהיה חלק ממנו.

גלוך בן ה-18 ייהנה משכר בסיס של 550,000 יורו נטו, כשעם בונוסים יוכל להגיע למיליון יורו נטו לעונה.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. מאור אלקסלסי
ההצעה הפתיעה גם אותו. אוסקר גלוך/מאור אלקסלסי

הבוקר במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול מכבי חיפה, יתייחס ודאי אייטור קראנקה לעזיבה הצפויה ויצטרך להכריע האם יהיה נכון לשתף את גלוך מחר לאור טירוף הידיעות עליו. ההערכה היא שקראנקה יפתח עם גלוך כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully