וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד בול פנתה למכבי ת"א: "מבקשים לממש את סעיף היציאה של גלוך"

22.1.2023 / 0:11

קבוצת הפאר האוסטרית הבהירה רשמית לצהובים כי היא מעוניינת להפעיל את סעיף היציאה של היהלום בן ה-18, בגובה 7 מיליון יורו. הכוכב הצעיר עשוי לערוך את משחקו האחרון במכבי תל אביב ביום שני נגד מכבי חיפה, ירוויח כמיליון יורו לעונה בחוזה לארבע שנים

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

אוסקר גלוך בדרך לרד בול זלצבורג. קבוצת הפאר האוסטרית צפויה לרכוש את כוכב מכבי תל אביב כבר בשבוע הקרוב על פי סעיף השחרור של גלוך שעומד על 7 מיליון יורו. גלוך עשוי לשחק מול מכבי חיפה מחרתיים (שני) את משחקו האחרון במכבי תל אביב ואז לטוס לאוסטריה ולחתום ברד בול על חוזה ארוך טווח.

הלילה, בסמוך לחצות, שלחה הקבוצה האוסטרית מייל רשמי למכבי תל אביב, ובו הודיעה כי היא מעוניינת לממש את סעיף היציאה של הקשר בגובה 7 מיליון יורו.

גלוך קיבל המון הצעות בשבועות האחרונים, אבל דחה את כולן. רד בול זלצבורג היא יעד שמתאים לו מכל הבחינות ובעיקר כי מדובר במועדון שיודע לטפח שחקנים ולהשביח אותם. ילד הפלא של מכבי תל אביב צפוי להרוויח כמיליון יורו לעונה באוסטריה בחוזה לארבע שנים. כפי שפרסמנו במקביל, מכבי תל אביב תלך על מוחמד כנעאן אם גלוך יעזוב בימים הקרובים.

גלוך רוצה מועדון שמשחק במפעל אירופי. הצעת אודינזה פחות מפתה
אפילו ברצלונה בתמונה: ההתעניינות בגלוך הגיעה לשיאה

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
משחקו האחרון במכבי תל אביב שני? אוסקר גלוך/אריאל שלום

כידוע, רד בול זלצבורג מכרה שחקנים רבים וביניהם ארלינג הלאנד שעבר לדורטמונד. אשתקד היא מכרה את קארים אדיימי לאותה דורטמונד תמורת 30 מיליון יורו ואת ברנדון ארנסון ללידס תמורת 32 מיליון יורו. עוד קודם לכן עברו בשורותיה סאדיו מאנה (שנמכר תמורת 23 מיליון יורו לסאות'המפטון), נאבי קייטה (שנמכר תמורת 29 מיליון יורו לר.ב. לייפציג), דאיו אופאמקאנו (שנמכר תמורת 18 מיליון יורו לר.ב. לייפציג) ושלל ילדי פלא אחרים שהפכו לכוכבים של ממש. גם מונס דאבור השתדרג מהקבוצה האוסטרית, ממנה נמכר לסביליה תמורת 17 מיליון יורו.

גלוך (18), אחד הכשרונות הגדולים שצמחו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, פרץ אשתקד תחת מלאדן קרסטאיץ'. לאחר שהוליך את נבחרת הנוער עד גמר היורו הפך לשחקן הרכב בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, והעונה רשם ארבעה שערי ליגה ושבעה בישולים ב-16 הופעות. בחודשים האחרונים הוזכר כמועמד לקבוצות הגדולות ביותר ביבשת, ביניהן ברצלונה, טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי, בנפיקה, רומא ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully